بسته بندی

بسته بندی انعطاف پذیر چگونه می تواند مارک تجاری شما را خراب کند یا ارتقاء دهد؟!

بسته بندی کیسه

در یک بازار شلوغ و دائما در حال رشد ، دیگر بسته بندی کافی نیست که فقط وضع موجود را حفظ کند. بسته بندی انعطاف پذیر کیسه ای سالهاست که یکی از صنایع دیگر را مختل می کند و رشد این قالب بسته بندی خاص نشانه ای از کند شدن نیست.

Premade_Pouches_Assorted.png

بسته بندی جهانی اخیراً گزارش داده است که براساس بررسی جدید Mintel ، “یک سوم از بزرگسالان آمریکا معتقدند که بسته بندی مواد غذایی با کیفیت بالا شاخصی از کیفیت محصول است و سه از پنج مصرف کننده انگلیس می گویند که به قالبهای بسته بندی نوشیدنی توجه می کنند.” اکنون زمان آن فرا رسیده است که تولید کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی قالبهای بسته بندی منحصر به فردی را ارائه دهند که نه تنها راحتی بیشتری را ارائه می دهند بلکه خود را در قفسه های فروشگاه در دریایی از رقبا متمایز می کنند که تا حد زیادی وضعیت موجود را تا آنجا که بسته بندی را حفظ می کنند. بیشتر صنایع نوع بسته بندی استاندارد “برو به” را دارند که مورد آزمایش ، آزمایش و تأیید قرار گرفته است.

اما امروزه ، آنچه در بسته بندی “استاندارد” است ، اغلب برای قالب هایی که تقریبا کاملاً متضاد است ، رها می شوند. “اگر شکسته نشود ، آن را برطرف نکنید” مطمئناً دیگر صدق نمی کند. در عوض ، “اگر این استاندارد است ، چرا؟” به نظر می رسد ادعای جدید است. به چالش کشیدن وضع موجود در بسته بندی راهی برای مارک های جدید شده است تا بتوانند تأثیر بیشتری در بازار داشته باشند و مارک های موجود بتوانند خود را مجدداً بازاریابی کرده و به یک جمعیت جمعیتی مصرف کننده بطور فزاینده توجه کنند.

 

خامه ترش
خامه ترش

کرم ترش با روزرسانی بسته بندی ‘شیرین’ می شود

خامه ترش سالهاست که به طور عمده در ظروف پلاستیکی با درب فروخته می شود. چرا؟ زیرا یک راه مقرون به صرفه برای بسته بندی و حمل و نقل یک محصول مایع کثیف فراهم می کند. با این حال ، این قالب بسته بندی مصرف کننده نهایی را در نظر نگرفته است ، که ۶۰٪ از آن از خامه ترش به عنوان یک تاپینگ استفاده می کنند. مصرف کنندگان باید از قاشق استفاده کنند تا از ظروف غیرقابل استفاده از ظروف مخصوص استفاده کنند ، مخصوصاً برای متخصصان مشغول مسافرت که همیشه دسترسی به وسایل نقره ای ندارند. هنگامی که به عنوان یک ماده مغذی مورد استفاده قرار گرفت ، خامه ترش کثیف و دست و پا گیر بود تا بتواند مقدار دقیق آن را اندازه گیری کند.

خامه ترش
خامه ترش

در سال ۲۰۱۵ ، یک تولید کننده بزرگ لبنیات کیسه های نارس انعطاف پذیر را به ترکیب بسته بندی خامه ترش خود اضافه کرد. این کیسه انعطاف پذیر با گوه ای معکوس ، با یک درب تلنگر ، کنترل آسان و بدون قطره ای را ارائه می دهد. پوسته پوسته شدن کثیف محصول دیگر موضوعی نیست و واکنش مصرف کننده بسیار مثبت بوده است. ناگفته نماند ، این قالب بسته بندی به طور واضح روی قفسه در دریایی از ظروف استوانه ای پلاستیکی ایستاده است. این قالب بسته بندی بسته بندی انعطاف پذیر کیسه ای ، انعطاف پذیر و جدید برای صنعت اختلال ایجاد کرده و تصورات از پیش تعیین شده از بسته بندی خامه ترش را باید به چه صورت دید.

 

بازار سوپ با بسته بندی کیسه ایستاده گرم می شود

warhol_soup_reproduction.jpg
بسته بندی

سالهاست که سوپ در قوطی های فلزی نمادی بسته بندی شده است. این قالب بسته بندی زمانی ساخته شد که هیچ گزینه دیگری وجود نداشته باشد ، و مانند بسیاری از موارد ، به عنوان استاندارد ادامه یافت تا اینکه انگیزه ای برای تغییر وجود داشته باشد. انگیزه به شکل تقاضای مصرف کننده برای بسته بندی های منعطف قابل حمل ، راحت و سبک وارد شده است. قوطی سوپ بزرگ ، سنگین و سفت و سخت ، مطمئناً خواسته های مصرف کنندگان امروزی را برآورده نمی کند. علاوه بر این ، قوطی های سوپ املاک و مستغلات زیادی را برای بازاریابی و پیام رسانی فراهم نمی کنند ، و گاهی اوقات برای باز کردن نیاز به ابزار اضافی دارند. و اگر می خواهید بخشی از سوپ خود را برای وعده غذایی دیگری ذخیره کنید ، چه می کنید؟ وقتی صحبت از قوطی می شود ، گزینه های قابل جابجایی صفر هستند.

با فروش سوپ در کاهش، یک بازیکن بزرگ در صنعت تصمیم به لرزش چیز کمی را با بسته بندی سوپ خود را در ایستاده از پیش ساخته شده کیسه. این یک خطر بزرگ بود – از این گذشته ، سوپ نمادین آنها می تواند فوراً توسط مصرف کنندگان قابل تشخیص باشد و حتی توسط هنرمندانی همچون اندی وارهول جاودانه شده است. اما مصرف کنندگان تغییر را تحمل کردند و این شرکت در نهایت (و به درستی) تصمیم گرفت وضع موجود در بسته بندی سوپ را به چالش بکشد. این تصمیم صنعت را مختل کرد و هم اکنون رقبا با ارائه محصولات خود در کیسه های انعطاف پذیر در کنار قوطی نمادین ، ​​این خواستگاری را دنبال می کنند.

 

آیا بسته بندی محصولات شما “یکسان است”؟

تولید کنندگان و شرکت های بسته بندی مصرف کننده (CPG): نگاهی عینی به بسته بندی خود بیندازید. آیا محصول خود را همانطور که اکنون بسته بندی شده است خریداری می کنید؟ بچه ها و نوه های شما هستند؟ آیا استفاده ، حمل و ذخیره سازی مناسب است؟ آیا یک بوم عالی برای بازاریابی و مارک تجاری ارائه می دهد؟ آیا وقتی آن را در بین رقابت های خود به نمایش می گذارد ، آیا به عنوان چیزی خلاقانه و متفاوت جلوه می کند؟ اگر اینگونه نباشد ، زمان آن است که وضع موجود را رها کنید و گزینه های خود را در بسته بندی منعطف کیسه ای از جنس انعطاف پذیر در نظر بگیرید.

اگر تصمیم گرفتید که آماده تغییر هستید ، یکی از اولین اقدامات در نظر گرفتن گزینه های شما برای بسته بندی محصول شما در کیسه های premade است. به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و رقابت ، سرمایه گذاری در تجهیزات پر کردن کیسه دیگر فقط برای بازیگران صنعت بزرگ نیست. قیمت گذاری اکنون برای همه اندازه ها و انواع شرکت قابل دسترسی است و سهولت کار با ادغام رابط های ماشین کاربر انسانی (HMI) و سیستم عامل های کنترل محبوب باعث شده است که منحنی یادگیری بسیار دست و پا گیر نباشد.

جواد عطائی

09139744205 Bopet bopp cpp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button
کمک نیاز دارید؟ چت داخل واتس آپ