بسته بندی ساشه

بسته بندی ساشه رایج ترین بسته بندی در بازار

Rate this post

تولید کنندگان مواد غذایی و محصولات چسبناک و مایع به دنبال راه هایی برای افزایش عمر مفید محصولات بدون یخچال و فریزر به مدت طولانی هستند. روشهای بسته بندی فوق العاده تمیز و آسپتیک یک راه حل ایده آل را ارائه می دهد(همانند بسته بندی ساشه ). مزیت زمان گرمایش کوتاه و استفاده از درجه حرارت پایین در مقایسه با روشهای سنتی بسیار بهتر است. علاوه بر این ، این روش پردازش ملایم ، از بین رفتن طعم را به حداقل می رساند و محصولات غذایی را قادر می سازد بدون اضافه کردن مواد شیمیایی ، مواد نگهدارنده یا نیاز به خنک کننده ، در پایدار ماندگاری بمانند. این امر باعث آسیب کمتری به رنگ ، طعم ، بافت ، ساختار و کیفیت مواد مغذی می شود.

راه حل های حرارتی برای بسته بندی استریل

راه حل های حرارتی برای بسته بندی استریل

 راه حل های دیگر بسته بندی به شرح زیر است:

  • بطری پلاستیکی
  • فیلم مایع پیشرفته
  • کارتن مایع
  • کیسه بسته بندی مایع
  • بسته بندی حرارتی
  • بسته بندی مایع ساشه

 

بسته بندی ساشه

سس گوجه فرنگی / عسل / آب خالص / رب گوجه فرنگی / بسته بندی  مایع  توسط  دستگاه آب بندی کیسه

 

بسته بندی کیسه

دو عامل برای بهبود عملکرد بسته بندی باید در نظر گرفته شود:

دما را پر کنید تا روی ویسکوزیته مایعات تأثیر بگذارد

دمایی که در آن محصول مایع پر می شود ، برای پروژه بسته بندی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به ویژه در مورد پرکننده محصول. با گرم شدن ، بیشتر محصولات مایع با سرعت بیشتری جریان می یابند. قوام سرمازدگی یا روغن موتور را به عنوان گرم شده تصور کنید. ویسکوزیته آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و بسیار روان تر می شود. برای تهیه کارآمدترین راه حل پکیج برای یک محصول با استفاده از لیزر ، تهیه درجه حرارت دقیق پر شدن ضروری است.

بهبود عملکرد بسته بندی

 اندازه وقتی به ذرات می رسد

مایعات مانند سس  ، سوپ که  اغلب حاوی ذره  هستند. این ذرات معمولاً ادویه جات ترشی  و طعم های اضافی مانند سبزیجات ریز هستند. ذرات را می توان در مایعات معلق به حالت تعلیق درآورد و یا می توانند به سمت پایین سیال مستقر شوند. هنگام بسته بندی ( مانند بسته بندی ساشه ) مایعات با ذرات ، برای توصیف و اندازه گیری دقیق اندازه و خصوصیات عمومی آنها باید اقدامات ویژه ای انجام شود. وجود ذرات نوع پرکننده محصول مایع را تعیین می کند که ماشین آلات بسته بندی برای دقیقترین و بدون مانع ترین توزیع نیاز دارد.

پیمایش به بالا