بسته بندی انعطاف پذیر لبنیات

بسته بندی مواد غذایی منعطف

Rate this post

فیلم های بسته بندی و راه حل های بسته بندی مواد غذایی به حفظ طعم و طراوت غذاها کمک می کند. بسته بندی مواد غذایی منعطف را برای بازارهای مایکروویو ، لبنیات ، یخ زده ، گوشت ، غذای تازه و نانوایی تولیدمی کنند. علاوه بر این ، امکانات تولیدی بسیاری از شرکت های به این صورت دارای گواهینامه ISO و HACCP هستند.

منجمد 

طراوت محصول منجمد خود را با فیلم ها و کیسه های باکیفیت بسته بندی مواد غذایی منعطف حفظ کنید. راه حل های انعطاف پذیر بسته بندی برای محصولات منجمد شما راهی است که محصولات یخ زده را در بازار به خوبی به فروش و مدت ماندگاری را بالا می برد.

غذاهای تازه

غذاهای تازه بسته بندی شده را با مدت زمان طولانیتری با فیلم های با کیفیت  نگه دارید.

 

غذاهای خشک

برای راه حل های بسته بندی مواد غذایی خشک ، بسته های قابل انعطاف با مانع رطوبت بالا را پیشنهاد میکنیم که برای کیسه های غلات و بوش های جعبه ای ، مخلوط های خشک ، کراکر و بسیاری دیگر مناسب است.

گوشت – ماهی

بسته های انعطاف پذیر و با کیفیت که محافظت
لازم از گوشت ، مرغ و غذای ماهی پردازش شده را پیشنهاد میکنیم.

نانوایی

فیلم ها و کیسه های بسته بندی انعطاف پذیر گزینه بسیار خوبی برای محصولاتی مانند نان هستند.

مواد غذایی حیوان خانگی

عضو خشمگین خانواده همیشه می تواند با طیف گسترده ای از کیسه ها و فیلم های باکیفیت که مدت ماندگاری انرا بالا می برد و انرا تازه نگه می دارد لذت ببرد.

میان وعده ها

در مورد محصولات بسته بندی انعطاف پذیر میان وعده ها ، برای قسمت های اصلی محصولات مانند پاپ کورن ، چیپس و … تا غذاهای میان وعده ، میان وعده های میوه و سایر میان وعده های شیرین و شیرین ، ما را تهیه کرده ایم.میتوانید برای تازه نگه داشتن انها از بسته بندی منعطف استفاده کنید.

سس ، سس و چاشنی

اگر به دنبال بسته بندی منحصر به فرد تر برای سس ها  باشید ، فیلم های بسته بندی بهترین گزینه هستند.

قنادی

بسته بندی توسط کیسه و فیلم های پلاستیکی برای شیرینی گزینه عالی هست. خواه به یک فیلم برای آب نبات یا کیسه های پلاستیکی یا کاغذی برای بسته بندی خود اتسفاده کنید که بهترین گزینه هستند!

لبنیات

 یک بسته کامل لبنیات برای نیازهای نهادی و خرده فروشی است. بسته بندی انعطاف پذیر لبنیات ، پنیر ، ترش ، ماست  یکی از بهترین گزینه هاست. نیازی نیست نگران بسته بندی کارآمد محصولات لبنی خود باشید. راه حل های بسته بندی خلاقانه و خلاقانه انعطاف پذیر به شما کمک خاهد کرد.

قهوه

نیازهای مربوط به بسته بندی قهوه را برای چاپ هویت تجاری شما و ترکیب گواهی های ISO و HACCP برای محافظت از کیفیت محصول شما پوشش می دهد.

بستنی

اگر مانند بستنی تولید منجمد و حساس داشته باشید – بهترین راه حل بسته بندی از حفاظت از آن بسته بندی منعطف می باشد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا