بسته بندی کاغذ و مقوا | بسته بندی با چوب

بسته بندی کاغذ و مقوا | بسته بندی با چوب

Rate this post

 بسته بندی کاغذ و مقوا

مواد اولیه مقوایی ، کاغذ است. کاغذ درست مثل مقوا نیز بسیار منعطف است. امروزه در بین مقالات مختلف کاغذ بسته بندی نیز به شکل ها و فرم های متعددی تولید می شود. بسته بندی کاغذ و مقوا یکی از اقتصادی ترین راه های بسته بندی هستند. اخیراً با افزایش پیشرفت تکنولوژی با مواد اولیه کمتر ، استحکام بیشتری در عین حال نازک تر ، سبک تر و ارزان تر تولید مقوا ساخته شده است. تولید آسان و مزایای اقتصادی باعث می شود مواد کاغذ و مقوا در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مطلوب باشد.
 
گذشته از خصوصیات ذکر شده در مواردی که دوام استاندارد کاغذ و مقوا ، مقاومت در برابر سوراخ شدن ، محافظت ، رطوبت و موانع مایع کافی نیست. چنین مواد با روشهای مختلف تولیدی پردازش می شوند. در چنین مواردی ، مقوا را می توان با استفاده از مواد بسته داخلی دیگر آغشته یا لمینت کرد.
 
کاربرد بسته های مقوایی گسترده شده است. کارتن های راه راه توسط دو کاغذ موجدار با یکدیگر ادغام می شوند و به نظر می رسد که در کاربرد های مختلف به عنوان جایگزین بسته های چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

بسته بندی با چوب

بسته بندی با چوب

بسته بندی چوبی که در بین قدیمی ترین مواد بسته بندی قرار دارد ، به دلیل دوام و سختی زیاد و در بسته بندی میوه و سبزیجات تازه به دلیل خاصیت تهویه مناسب ، در بسته بندی محموله های سنگین و بزرگ شکننده استفاده می شود. در بسته بندی ماشین آلات بسیار بزرگ و وسایل نقلیه موتوری و همچنین محصولات مختلف دیگر.چوب دیگر یک ماده بسته بندی نیست که به سادگی در واحدهای تولیدی کوچک تولید می شود. کشورهای توسعه یافته برای بسته بندی های چوبی به مدارک بی شماری احتیاج دارند.چوب ، به عنوان ماده بسته بندی سالم و طبیعی ، با استفاده از روشهای ویژه با سموم دفع آفات برای جلوگیری از آلودگی و محافظت از خواص آن اسپری می شود

 

پیمایش به بالا