تولید ماسک با فیلم پلاستیکی

تولید ماسک با فیلم های پلاستیکی

Rate this post

تولید ماسک با فیلم های پلاستیکی مانند فیلم های بسته بندی bopp مات، شفاف و متالایز شده در چنین شرایط بحرانی به دلیل شروع گستردگی ویروس کرونا لازم و امکان پذیر است. فیلم های پلاستیکی به دلیل اینکه مانع از ورود رطوبت ، هوا و گرد و غبار به داخل دهان و بینی می شود، گزینه بسیار خوب و ایده آلی برای ساخت ماسک با فیلم های پلاستیکی می باشد. به منظور ورود هوا به داخل دهان و بینی می توان از فیلترهای بهداشتی استفاده کرده و بر روی آن نصب کرد. با توجه به اینکه فیلم های پلاستیکی به جهت بسته بندی کاربرد دارند، بنابراین امکان چاپ لوگوی مورد نظر بر روی ماسک کجا دارد، شرکتهایی که تمایل به تولید و توزیع ماسک رایگان دارند می توانند لوگوی مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کند تا جنبه تبلیغاتی نیز برای شرکت داشته باشد، گروه آموزشی لفاف مهر آموز فعال در زمینه مشاوره و تولید فیلم های پلاستیکی، آموزش چاپ و بسته بندی، ساخت مواد اولیه جهت تولید ماسک و … آماده ارائه خدمات ساخت ماسک با فیلم‌های پلاستیکی می باشد.

جهت خرید فیلم bopp در تماس باشید

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ایرانپور

 

آیا تولید ماسک با فیلم های پلاستیکی امکان پذیر است؟

فیلم‌های پلاستیکی به دلیل اینکه کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال هستند و در بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی نیز به کار گرفته می شوند، بنابراین این مانع از ورود و رشد عوامل میکروبی و بیماری زا به داخل ماسک خواهد شد و در صورتی که تولید کننده ای بتواند موارد بهداشتی لازم را در این مورد رعایت کند و با رعایت استاندارد های لازم اقدام به تولید ماسک با فیلم‌های پلاستیکی بکند، بهترین ماسک های بهداشتی را به بازار عرضه خواهد کرد. 

تولید ماسک با فیلم پلاستیکی

استفاده از فیلم های پلاستیکی جهت بسته بندی دارویی

فیلم های پلاستیکی bopp چه از نوع ساده و چه از نوع رنگی مات و متالایز شده برای استفاده در بسته بندی دارویی بسیار مناسب هستند، چرا که از مواد پلیمری درجه یک و آنتی باکتریال ساخته شده که تحت شرایط ویژه ای نیز نگهداری می شوند، تیم آموزشی و تولیدی لفاف مهر آموز با ارائه خدمات لازم در زمینه آموزش چاپ و بسته بندی اقلام دارویی، مشاوره در زمینه طراحی و تولید بسته بندی های دارویی، در اختیار گذاشتن تجربه چندین ساله خود جهت اجرای بهترین بسته بندی دارویی و تولید انبوه ملزومات بسته بندی دارویی، آماده عقد قرارداد رسمی با شرکت‌ها و تولیدکنندگان اقلام دارویی می باشد.

 

پیمایش به بالا