خدمات بسته بندی ساشه : بسته بندی دارویی - ژل ضد عفونی کننده

خدمات بسته بندی ساشه : بسته بندی دارویی

Rate this post
بهترین روش برای شستن دست و سطح در صورت نبودن آّب و مایع شستشو: استفاده از مایعات و ژل ضدعفونی کننده دست.

Covid-19 یا کرونا ویروس همانطور که بیشتر شناخته می شود ، جهان را تکان داده و به نظر نمی رسد به زودی نشانه هایی از کند شدن را نشان دهد و توصیه ای که الان مهمترینراه حل مقابله با آن است شستن دست با آب و مایع و یا ضد عفونی کننده دست است. در حالی که دولتها تمام تلاش خود را می کنند تا راهنمایی های لازم را در مورد نحوه مقابله با خطر به شما ارائه دهند ، به نظر می رسد بهترین توصیه ای که آنها می توانند در حال حاضر انجام دهند این است که به سادگی شستن دست ها ، جلوگیری از اجتماعات بزرگ مردم و سفر نکردن باشد.

ضدعفونی کننده دست

استفاده از ضدعفونی کننده دست یکی از موثرترین روشهای تمیز کردن دست ، سطوح و اشیاء برای ضد عفونی کردن آنها است. اما متأسفانه این امر به کمبود حاد در بازار منجر شده است تا مردم در تلاش باشند تا حد ممکن از این وضعیت استفاده کنند.

نکته بدتر این که قیمت های گزاف بسیاری از تامین کنندگان اکنون در حال شارژ برای این محصول هستند و به نظر نمی رسد که به پایان برسد.

استفاده از ضد عفونی کننده دستی برای از بین بردن باکتریها و جلوگیری از شیوع بیماری و ویروس ها موثر است و تقریباً در هر بیمارستان و پزشک به این مواد تمیز کننده دسترسی پیدا کرده و می توان از آن برای تمیز کردن سطوح و ظروف استفاده کرد.

اگر به این دسترسی ندارید صابون و آب مؤثر است اما باید دستان خود را کاملاً بشویید.

شرکت های پزشکی به تازگی ژل ضد عفونی کننده را به دلایل اقتصادی در بسته بندی های ساشه قرار می دهند که هم از لحاظ ایمنی بسیار عالی است و هم از لحاظ قیمت.درست مانند سایر محصولات موثر این طبیعت ، ضد عفونی کننده ژل دارای الکل و اتانول موثرترین قاتل باکتری ها و ویروس ها است و ژل در از بین بردن تمام میکروارگانیسم های ویروس از دست شما پس از استفاده بسیار مفید است. این ژل را باید کاملاً داخل دستان خود مالید تا مطمئن شوید تمام سطوح را می پوشانید تا دستان شما بعد از آن خشک نشوند.

خدمات بسته بندی ساشه : بسته بندی دارویی - ژل ضد عفونی کننده
خدمات بسته بندی ساشه : بسته بندی دارویی – ژل ضد عفونی کننده

ضد عفونی کننده های دستی حاوی الکل باعث خشک شدن پوست شما می شوند ، بنابراین پس از استفاده از مرطوب کننده را در نظر بگیرید.

ما می توانیم طبق مشخصات قرارداد شما سس ها ، ادویه جات ، شکر ، نوشیدنی ها و مایعات و ژل های ضد عفونی کننده و بسیاری از محصولات دیگر را بسته بندی کنیم.( بسته بندی ساشه )

مواردی که می توان با بسته بندی ساشه ارائه داد:

  • پاک کننده های خانگی
  • مایع ظرفشویی
  • شامپو
  • شامپو بدن
  • پاک کننده دست بی آب
  • ضدعفونی کننده ژل دست (۷۰٪ الکل)
پیمایش به بالا