خرید و فروش ضایعات پلیمری

خرید و فروش ضایعات پلیمری

۵/۵ - (۲ امتیاز)

خرید و فروش ضایعات پلیمری ، ضایعات پلاستیک ، ضایعات بسته بندی ، فیلم های بسته بندی bopp به صورت کیلویی انجام می شود. به منظور تامین مواد اولیه مورد نیاز دستگاه های چاپ ملزومات بسته بندی و مواد پلیمری نیاز به خرید عمده انواع ضایعات پلیمری و ضایعات پلی اتیلنی با بالاترین قیمت ممکن می باشد. خرید و فروش انواع ضایعات پلیمری در تناژ بالا و با منصفانه ترین قیمت انجام می شود، در هر کجای ایران هستید از شما خریداریم

خرید عمده انواع ضایعات پلیمری

به منظور تولید مواد اولیه مورد نیاز دستگاه های چاپ و بسته بندی ، مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولید و قالب گیری محصولات پلیمری ، نیاز به خرید عمده انواع ضایعات پلیمری و ضایعات opp مانند سبد های بسته بندی رنگی ، فیلم ها و نوار های چاپ به صورت استفاده شده و نو، خرید انواع سلفون های بسته بندی ، سلفون های دور بطری نوشابه ، نوار های پلیمری بسته بندی و … دارد. در صورت موجود بودن هر یک از ضایعات فوق در تناژ و حجم بالا ،  با ما تماس بگیرید، در هر کجای ایران باشید، امکان خرید عمده برای ما مقدور می باشد.

 

فروش عمده ضایعات پلیمری

در راستای خرید و فروش ضایعات پلیمری ، تامین مواد اولیه و ضایعات مورد نیاز دستگاه های چاپ و بسته بندی ، مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری و … فروش عمده و تناژ بالا انواع ضایعات پلیمری پودر شده و پرس شده انجام می شود، ارسال با حداقل قیمت به تمام نقاط ایران امکان پذیر است، خرید و فروش انواع ضایعات پلیمری ، سبد ها رنگی میوه ، جعبه های پلاستیکی ، بطری نوشابه پرس شده ، فیلم ها و سلفون های بسته بندی به صورت ساده ، مات و متالایز شده ، فیلم bopp ، ضایعات انواع پالت های پلاستیکی نو و شکسته ، خرید و فروش انواع ضایعات پلیمری پرس شده و پودری در حجم بالا از جمله خدمات ما می باشد.

 

خرید و فروش انواع ضایعات‌پلیمری در سراسر ایران

امکان ارسال انواع ضایعات پلیمری و پلی اتیلنی در تناژ بالا به سراسر ایران ممکن است و همچنین امکان خرید و دریافت انواع ضایعات پلیمری شما چه به صورت پودری و چه پرس شده و حتی ضایعات بسته بندی به صورت مستعمل شده و یا حتی نو وجود دارد و از سراسر ایران امکان خرید و دریافت داریم.

 

پیمایش به بالا