درباره انواع بسته بندی بیشتر بدانید

Rate this post

مواد بسته بندی

درست همانطور که شما نمی خواهید در خانه ای زندگی کنید که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد ، فضای مناسب برای بسته بندی مناسب تأثیر بسیار خوبی در نتیجه نهایی دارد.

بسته بندی شرینک و بسیاری از مواد بسته بندی انعطاف پذیر دیگر ، سبک وزن هستند و بیشترین نتایج چاپ را دارند. هزینه از نظر حمل و نقل نیز در مقایسه با بسته بندی های سنگین تر ، بسیار مناسب است . علاوه بر این ، گزینه های فیلم برای کمک به برند شما در ارتقاء پایداری با بسته بندی های قابل بازیافت و ضایعات بسته بندی کمتری در دسترس است.

درخت بازیافت سه بعدی بر روی یک پس زمینه سفید جدا شده است

فیلم های قابل انعطاف بهترین گزینه برای مواد غذایی ، لبنیات ، آرایشی ، دارویی ، اقلام سخت افزاری و محصولات خرده فروشی برای محافظت ، افزایش ماندگاری و تهیه بسته جذاب در قفسه و استفاده از آن هستند.

 

طراحی انواع بسته بندی و برندسازی

 

در حالیکه مهم است که بودجه ی حمل و نقل و مواد و طراحی بسته ها را در نظر بگیرید و هر یک از این عناصر را در طراحی کلی بسته خود بگنجانید ، مهم است که مخاطب خود را در صدر هر یک از این تصمیمات قرار دهید.

نگه داشتن مخاطب هدف طراحی شما در طول مسیر و به در رسیدن به موفقیت کلی در طراحی بسته کمک خواهد کرد.

 

طراحی بسته بندی و برندسازی

 

نوع ماده ای که شما برای استفاده در طراحی بسته بندی خود انتخاب می کنید بخشی از برند شماست ، بنابراین هرگونه ارتباط بین مواد یا طرح و پیام شما با نام تجاری شما باعث سردرگمی مصرف کنندگان می شود و باعث می شود اعتماد به نفس خود را از دست دهند.

 

برای جلب توجه مشتریان ، شما باید قبل از تصمیم گیری در مورد این تصمیمات کلیدی در بازاریابی و برندسازی ، آنها را به اندازه کافی تحقیق و درک کنید.

 

تحقیقات بازار یک روش عالی برای یادگیری آنچه مخاطبان مورد نظر خود را ارزیابی می کنند و تصمیم می گیرید چگونه آن جزئیات را با بودجه ، حمل و نقل و نیازها و اهداف پایدار خود جفت کنید. همیشه به ویژگی های کلیدی جمعیت خود گوش فرا دهید و به طور خاص به نیازهای آنها پاسخ دهید.

حمل و نقل انواع بسته بندی

 

پس از تصمیم گیری در مورد طراحی بسته ، زمان آن است که عملکرد را در نظر بگیرید. مهم نیست که چقدر طراحی شگفت انگیز است ، اگر بسته به درستی کار نکند ، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

 

طرحی شگفت انگیز که به مصرف کنندگان می گوید برای آنها ساخته شده است اما نمی توانند از محل تأسیسات خود به قفسه ها بدون آسیب دیدن برسد ، بسته ای بی ارزش است.

 

حمل و نقل بسته بندی

 

اگر محصول شما حجیم ، ظریف یا هر نوع شکل غیرمعمول است ، مهم است که موادی را انتخاب کنید که برای استحکام طراحی شده باشند.

همواره در درازمدت پرداخت مقرون به صرفه برای طراحی بسته محافظ مناسب در وهله اول مقرون به صرفه تر از آن است که بعداً کالاهای آسیب دیده را جایگزین آن کنید.

پیمایش به بالا