دستگاه بسته بندی خلاء : بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی خلاء : بسته بندی وکیوم

Rate this post

به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی ، صنعت بسته بندی ده ها سال است که وجود دارد و از آن زمان تاکنون رو به رشد بوده است. زیر مجموعه های بسیاری دارد؛ با این حال ، صنایع غذایی محبوب ترین کاربرد آن بوده است. محصول بسته بندی شده برای مدت زمان طولانی قابل ذخیره و حمل می باشد و همچنین در برابر محیط ، اکسیژن یا رطوبت محافظت می شود. بسته بندی وکیوم یکی از مطلوب ترین انواع بسته بندی مواد غذایی است که در انواع مختلفی از قبیل تک محفظه ، محفظه چند لایه ، نوع نازل و… در دسترس است.

دستگاه بسته بندی خلاء دو اتاقه:

این نوع دستگاه می توانند برای حجم متوسط ​​و زیاد بسته بندی استفاده شوند ، با درب های اتوماتیک که از یک طرف به طرف دیگر می چرخند و باعث تسریع در روند آب بندی می شوند. این ماشین ها معمولاً برای گوشت ، لبنیات ، شیرینی پزی و کنسرو بهترین نوع هستند. این ماشین ها دارای محفظه های مسطح برای تمیز کردن آسان ، مهر و موم های گسترده ، پمپ های خلاء با کیفیت عالی و درب های اتوماتیک با سیستم های ایمنی هستند.

 

دستگاه بسته بندی خلاء : بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی خلاء نورد مداوم:

این نوع ماشین ها دارای کار با معکوس زنجیره ای با برنامه اتوماسیون بالا هستند. که باعث افزایش راندمان کار ، سرعت و تضمین بسته بندی یکنواخت و آب بندی با کاهش نیازهای کار می شود. این نوع دستگاه به بهترین وجه برای تولید انبوه بسته بندی های کیسه ای کوچک از مواد غذایی مناسب است.

دستگاه بسته بندی ترموفرمینگ:

برای بسته بندی انبوه طیف گسترده ای از محصولات از مایعات تا محصولات ترشی ، گوشت خام و همچنین کالاهای غیر غذایی مناسب است. این دستگاه است که با استفاده از یک فیلم نازک از مواد و با استفاده از گرما ، ذوب و قالب را در شکل و اندازه دلخواه خود قرار می دهد. سپس محصول را قرار داده و آن را محکم می کند. مناسب برای تولید مقیاس بزرگ در صنایع است. این شامل می میرد به طوری که تغییر سریع ، سریع تشکیل هوای فشرده ، پمپ خلاء قدرتمند و قابلیت نظارت بر خلاء دیجیتال برای بسته بندی های دارویی ، تغییر می کند. این دستگاه همچنین برای بسته بندی داروهای مختلف ایده آل است.

 

پیمایش به بالا