دستگاه بسته بندی مواد غذایی

دستگاه بسته بندی مواد غذایی: دستگاه حرفه ای برای هر محصول غذایی

Rate this post

 

در بسته بندی مواد غدایی با توجه به نوع محصول، مقدار و شرایط ذخیره سازی میتوان از

بسته بندی های مختلفی استفاده کرد. ماشین آلات بسته بندی خاصی برای این منظور موجود است

که استفاده از آنها میتواند موجب بهینه شدن فعالیت ها، صرفه جویی در زمان و تضمین نتایج بهتر و زیباتر شود.

دستگاه بسته بندی مواد غذایی
دستگاه بسته بندی مواد غذایی کوچک

بسته بندی مواد غذایی کوچک 

در بسته بندی بسته بندی حرارتی ، مواد غذایی توسط یک فیلم غیر سمی پیچیده شده و به یک اجاق برقی کوچک تبدیل می شوند. گرمای بخار تنها روی فیلم تأثیر می گذارد تا اطمینان حاصل شود که کاملا به محصول پایبند است و آن را مانند یک نوع دوم محافظت می کند. نتیجه بسیار دلگرم کننده از دیدگاه زیبایی شناسی و حفاظت از مواد غذایی در برابر گرد و غبار، رطوبت و عوامل خارجی است.

بسته بندی مواد غذایی گرم برای بسته بندی شده نشان داده شده است : این محلول مناسب برای مواد غذایی با محتوای مایع کم است و یا می تواند برای چند روز حفظ شود؛ نمونه ترین نمونه ها عبارتند از نان و محصولات نانوایی، ماکارونی، میوه ؛ حتی پنیر و برش های سرد که به سرعت آسیب نمی بینند محصولاتی هستند که برای این نوع بسته بندی مناسب هستند.

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی توصیه شده :

  • برای شرکت های کوچک : برای نانوایی های کوچک و مغازه ها، ما توصیه می کنیم ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی مانند SYNTHESIS INOX . اینها فشرده، راحت، آسان برای استفاده از ماشین آلات مناسب برای استفاده گاه به گاه است.
  • برای شرکت های متوسط : در این موارد ما می توانیم بر روی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی قوی تر اما همیشه همه کاره مانند ماشین های نیمه اتوماتیک در سری MODUL تمرکز کنیم . این راه حل، انعطاف پذیری لازم را برای برآورده ساختن حجم کارهای مختلف فراهم می کند، که نتایج بسیار زیبایی زیبایی را در قیمت مناسب همیشه تضمین می کند.
  • برای شرکت های بزرگ : ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی بسیار سریع و دقیق ، قادر به بسته بندی مقادیر زیادی از محصولات برای فعالیت های صنعتی ضروری است. PRATIKA سری را تضمین کارایی بالا و حداکثر بهره وری برای هر نیاز بسته بندی.
ماشین آلات بسته بندی
ماشین آلات بسته بندی

راه حل های دیگر برای نان و میوه

قبل از بحث در مورد بسته بندی خلاء، ما برای لحظه ای گریه می کنیم تا در مورد راه حل های جایگزین برای بسته بندی نان و میوه بحث کنیم . علاوه بر کوچک کردن ماشین آلات بسته بندی، ماشین آلات بسته بندی انعطاف پذیر مانند X-BAG ، دستگاه کیسه ای عمودی ، ماشین آلات بسته بندی  مخصوصا برای سوپرمارکت ها، نانوایی ها و فروشگاه های سبز نشان داده شده است، به طور مؤثر برای این نوع غذا استفاده می شود. قوی ترین نقطه این دستگاه بسته بندی مواد غذایی قابلیت انعطاف پذیری آن است : در حقیقت، X-BAG قادر به استفاده از انواع مختلف فیلم می باشد که به نیازهای چندگانه بخش مربوط می شود.

 

دستگاه بسته بندی کوچک
دستگاه بسته بندی کوچک
بسته بندی مواد غذایی خلاء

بسته بندی خلاء اکسیژن را در محصول و بسته به طور کامل از بین می برد، ایجاد محیطی بدون هوا که در آن پخش مواد ارگانیک هوازی سرکوب می شود. بنابراین این راه حل برای حفظ محصول بسته بندی شده در طول زمان مناسب است. در عین حال، بسته بندی خلاء، عطر، طعم، عطر و خواص تغذیه ای مواد غذایی را حفظ می کند و رطوبت خود را حفظ می کند و در نتیجه مصرف آن را نرم و آبدار می کند.

بسته بندی خلاء نشان داده شده است : این نوع بسته بندی ایده آل برای محصولات با محتوای مایع بالا و یا به ویژه فاسد شدن از قبیل گوشت، ماهی،  پنیر تازه ، سالاد میوه و وعده های غذایی گرم است.

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی توصیه شده :
  • برای استفاده داخلی : SAVEVAC است ورود به سطح خلاء بسته بندی مواد غذایی ماشین آلات خط، دستی، ماشین آلات جمع و جور طراحی شده توسط یک خلاء خارجی.اندازه بسیار کوچک عملکرد و دوام دستگاه بسته بندی ساخته شده از فولاد ضد زنگ را به خطر نمی اندازد.
  • برای کمپانی های کوچک و متوسط ​​و رستوران ها : محبوب ترین دستگاه ها در این موقعیت ها ، سیلر های خلاء محفظه ای هستند که Minipack®-torre هر دو نسخه های Tabletop و Trockle را تولید می کند. محدوده راه حل پیشنهادی شامل مواد غذایی است که می توانند تمام اطلاعات مربوط به محصول بسته بندی شده با چاپ را با چاپ برچسب ها چاپ کنند.
ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی
ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی جهت کسب و کار های کوچک
  • برای شرکت های بزرگ : برای بارهای بیشتر خواستار، ما توصیه می کنیم  مواد غذایی صنعتی ، مانند کسانی که در سری SWING . این ماشین آلات بسته بندی با ضریب عملکرد بالا هستند که بسته شدن محفظه بسته بندی در حال حرکت باعث سرعت عمل بسیار بالا می شود.

 

دستگاه بسته بندی گوشت
دستگاه بسته بندی گوشت و مواد غذایی

 بسته بندی مواد غذایی خاص برای بسته بندی گوشت : در نتیجه، ما به ذکر یک ماشین خاص طراحی شده برای بسته بندی گوشت ، EVAC65 . این ماشین بسته بندی اتوماتیک بسته بندی می تواند به طور موثر بسته های متوسط ​​و بزرگ را که نیاز به حداقل کار دارند بسته بندی کند. این قطعا یک راه حل کامل برای پردازش آزمایشگاه هایی است که روزانه مقادیر زیادی از محصول را مقابله می کنند.

 

دستگاه اتوماتیک بسته بندی مواد غذایی
دستگاه اتوماتیک بسته بندی مواد غذایی

 

پیمایش به بالا