فیلم کششی سفارشی چاپ شده

فیلم کششی سفارشی چاپ شده

Rate this post
سفارشی کردن چاپ برای فیلم کششی ، ظاهر و توانایی های سازمانی را برای بارگیری پالت افزایش می دهد. چاپ نیز می تواند برای تبلیغات یا ارائه اطلاعات مربوط به محصول ، دستورالعمل های خاص یا اطلاعات تماس استفاده شود ، همه در عین حال سهولت استفاده و مزایای تضمین بسته بندی فیلم کششی را دارند.
فیلم کششی سفارشی چاپ شده

سفارشی سازی

فیلم کشش چاپی سفارشی همچنین به عنوان عامل بازدارنده برای دستکاری بسته عمل می کند زیرا باعث می شود هرگونه تلاش برای ورود به پالت ها آسان تر قابل تشخیص باشد. چاپ استرچ برای سفارشات چاپی سفارشی که حداقل نیاز دارد و انبارهای کوچک و بزرگ را قادر می سازد که مزایای چاپ سفارشی را تجربه کنند و به آنها در ایستادگی در بین رقبا کمک کنند.
چاپ استرچ

یک راه حل بسته بندی کارآمد

فیلم کششی چاپی سفارشی ، مانند همه فیلم های کششی ، بدون ترک هیچ گونه باقیمانده یا آسیب بسته بندی ، فقط به خود متصل می شود. این امکان را به کاربران انبار می دهد تا بتوانند پالت ها را با سهولت بپوشانند ،و آنرا ایمن کنند. بخش های کشش فیلم را برای محافظت در برابر آسیب آنها کمک می کند.
حافظه الاستیک فیلم کشش بدین معنی است که می تواند از طول اصلی خود به طور قابل توجهی امتداد یابد. این فیلم سعی می کند بعد از پیچیدن به شکل و فرم اصلی خود بازگردد که نتیجه آن ، بسته بندی محکم و مطمئن است. این فرایند تضمین می کند که بسته های نرم افزاری در حین حمل و نقل شل نشده و از بین بروند.
بر خلاف بسته بندی کوچک شده ، که بصورت شل اعمال می شود و برای کوچک کردن مواد نیاز به منبع حرارتی اضافی دارد ، فیلم باندینگ روشی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر برای ایمن سازی اقلام در هر اندازه است.
بسته بندی

امکانات

  • چاپ موجود در هر اندازه ، رنگ ، عرض ، سنج یا نوع فیلم خاص
  • پالت های قابل تشخیص به راحتی

 

فواید

  1. بازدارنده برای دستکاری محصولات
  2. دستورالعمل ویژه یا اطلاعات تماس را ارائه می دهد
  3. فرصت تبلیغاتی محصول / شرکت
پیمایش به بالا