فیلم bopp و bopet برای چاپ و لمینت

فیلم BOPP – پلی پروپیلن دو محوره

Rate this post
فیلم BOPP را می توان بر اساس کاربردهای آن در قطعات الکترونیکی ، بسته بندی مواد غذایی ، عایق ، مواد آرایشی ، لمینت و چاپ استفاده کرد. عایق بندی حرارتی درزگیر و بسته بندی مواد غذایی مقاوم در برابر عناصر برای گوشت ، خوارکی ها ، بیسکویت و سایر محصولات غذایی بسیار کاربردی است.

فیلم های پلی پروپیلن

فیلم های پلی پروپیلن دو محوره (BOPP) پلیمرهای گرما نرم هستند که کاربردهای گسترده ای را در صنعت بسته بندی پیدا می کنند. پلی پروپیلن (PP) یکی از پلیمرهای اصلی است که در ساخت فیلمهای BOPP مورد استفاده قرار می گیرد و مشتق نفت است. یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد چشم انداز رشد برای این بازار ، افزایش تقاضا برای مواد غذایی بسته بندی شده در چند سال گذشته است. بیشتر مصرف کنندگان نسبت به نحوه بسته بندی محصولات غذایی آگاهی بیشتری پیدا کرده و بنابراین به دنبال روش های بهبود یافته و مقرون به صرفه برای نگهداری مواد غذایی هستند.

بازار فیلم BOPP

از آنجا که مصرف کنندگان به طور مداوم نمی توانند مواد غذایی را تهیه کنند بیشتر مواقع ان مواد را به مقدار بیشتر و برای ماه ها در داخل و حتی در خارج از یخچال و فریزر نگهداری میکند ، پس بنابراین یک بسته بندی عالی می تواند ان مواد را سالم نگه دارد.فیلم های bopp شرایط لایه ای با مانع بالا در برابر گاز ، رطوبت ، و رایحه را فراهم می کند و مزیت آن برای تازه نگه داشتن محصولات غذایی برای یک دوره طولانی تر است.

ویژگی های دیگر فیلم BOPP

فیلم های BOPP مانع بالا نیز برای محصولات ظریف مورد استفاده قرار می گیرد. که نیاز به ماندگاری طولانی دارد و از این طریق افزایش می یابد. demnad برای بازار فیلمbOPP مانع بالا. از آنجا که کشورهایی از جمله ویتنام در حال پیش بینی تغییر در درک مصرف کننده در مورد مصرف مواد غذایی هستند ، تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگان بر روی غذاهای مغذی به همراه راه حل های بسته بندی مناسب که باعث بهبود ماندگاری محصولات غذایی بسته بندی شده است ، استرس دارند. پیش بینی می شود که افزایش آگاهی مصرف کننده در مورد بسته بندی ، همراه با تغییر در اولویت راه حل های انعطاف پذیر بسته بندی ، باعث توسعه فیلم های جهانی BOPP برای بازار بسته بندی شود. فیلم های BOPP حتی از پلی پروپیلن چگالی کمتری دارند. چگالی کم منجر به تولید بیشتر از فیلم های پلاستیک دیگر می شود
پیمایش به بالا