برچسب زدن - لیبل IML

قوانین و مقررات در برچسب زدن : برچسب های حساس به فشار

Rate this post

برچسب های حساس به فشار به دلیل سهولت کاربرد و تنوع در بسیاری از برنامه ها در بازارهای مواد غذایی و کالاهای مصرفی بسیار متداول هستند. این برچسب ها را می توان به شکل ها و اندازه های زیادی برش داد و همچنین برای تأمین نیاز تولید کننده از انواع متنوعی از بافت و چسب استفاده کند. اینها برای برنامه های دستی و خودکار عالی هستند ، اما تفاوت های ظریف خود را نیز دارند.

سطحی که برچسب های حساس به فشار اعمال می شود. چه مواد بسته بندی نرم ، سفت و یا انعطاف پذیر ، یک عنصر اصلی برای تصمیم گیری در مورد نوع چسب برای ماندگاری و دوام است. محصولات مختلف ممکن است مقررات خاصی برای برچسب گذاری چسب ها نیز داشته باشند ، بنابراین حتما مطابقت خود را رعایت کنید.

نحوه ذخیره لیبل های شما نیز مهم است! برای اکثر کاربردهای چسباندن چسب ، توصیه می شود که آنها را در نزدیکترین آب و هوای ۷۲ درجه و ۵۰٪ رطوبت نگه دارید تا بیشترین طول عمر را داشته باشند.

قوانین و مقررات در برچسب زدن : برچسب های حساس به فشار

قوانین و مقررات در برچسب زدن

همچنین لازم به ذکر است که شما باید قوانین و مقررات مربوط به محصولات خود را در مورد برچسب زدن در نظر بگیرید. به عنوان مثال انواع خاصی از کالاهای مصرفی و مواد غذایی دارای الزامات خاصی هستند که برای مثال توسط FDA و FTC توسط صنعت و محصول تعیین شده است . حتما آیین نامه هایی را که توسط کشور تعیین شده است بررسی کنید و در آن محصولات خود را به بازار عرضه کنید.

مقررات برچسب زدن به مواد مغذی بیش از ۲۰ سال بدون تغییر باقی مانده است و بر روی همه تولید کنندگان مواد غذایی تأثیر می گذارد ، بنابراین مهم است که درمورد تأثیر آنها بر اطلاعات تغذیه ای نوشته شود.

دانستن گزینه های خود و قوانینی که باید از آنها پیروی کنید نه تنها مهم است بلکه همکاری با یک تامین کننده است که می تواند ضمن درک محصول ، مارک تجاری و اهداف خود گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد .

قبل از تصمیم گیری ، انتخاب برچسب گذاری برتر خود را در محیط های مختلف آزمایش کنید تا مطمئن شوید که برچسب می تواند تمام شرایط موجود در آن را برطرف کند. گزینه های خود را با ارائه دهنده برچسب مورد قابلیت های لمینت ها و چسب های مختلفی که وجود دارد مشخص کنید.

پیمایش به بالا