چاپ هلیو در صنعت بسته بندی ایران

چاپ هلیو در صنعت بسته بندی ایران

Rate this post

شاید چاپ هلیو کمی برای شما نامفهوم باشد اما ان چنین نیست و چاپ هیلو در واقع چاپ روی محصولات مختلف نایلونی است که روش های مختلفی هم دارد و یکی از این روش ها چاپ هیلو می باشد .

چاپ هیلو روی محصولات مختلفی انجام می پذیرد از ساک های دستی  برای خرید از فروشگاه ها گرفته تا بسته بندی مواد غذایی و حتی بسته بندی های تجهیزات و ابزراآلات مختلف با نایلون ساخته می شوند.

این کار برای معرفی و برند سازی محصول ، کارخانه و… مورد نیاز و برای این که بتواند محصولات یک شرکت هرچه بیشتر در بین مردم شناخته شده تر شود باید از تبلیغات و بازاریابی استفاده کردو یکی از راه های بازاریابی آسان و ارزان چاپ نام برند یا محصول بر روی این بسته بندی ها و ساک های ساخته شده با نایلون است که به این عمل چاپ هیلو گفته می شود.

چاپ هلیو
در صنعت چاپ و بسته بندی به عنوان بهترین چاپ میتوان به هلیو اشاره کرد

کاربرد چاپ هلیو و هزینه های آن

شاید جالب باشد که بدانید این روش چاپ در بخش های هنری و صنعتی نیز کارآمد است. البته چاپ هلیو اغلب در مواقعی استفاده میشود که تیراژ بالا باشد مثلا بیش از ۳۰۰ هزار برگ سفارش چاپ داشته باشیم  چون که این روش چاپ بسیار هزینه بر است و به پایین تر از این حد به هیچ وجه از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود.  با توجه به هزینه بر بودن این روش چاپ اغلب در سفارشات بالا صورت می گیرد.

این عملیات می تواند بر روی انواع نایلون و یا بسته بندی هایی از جنس نایلونی ، مقوا ، روکش های نایلون دار ، کاغذ عادی ، کیسه سازی ، مقوا های بسته بندی و موارد دیگر انجام گیرد. روش چاپ هلیو کاربرد های گسترده ای دارد و شاید یکی از دلایل کاربرد های این روش چاپ کیفیت چاپ بالا برای این نوع محصولات باشد که بسیار خوب و باکیفیت تولید خواهند شد.

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا