بررسی چاپ فلکسو در سال 1400

بررسی چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰

۵/۵ - (۲ امتیاز)

چاپ فلسکو یکی از پرکاربردترین روش های چاپ به شمار میرود که امروزه مورد استفاده قرار میگیرد. از این روش برای چاپ بر روی بسیار از سطوح فلزی، پلیمری و الیافی میتوان استفاده نمود.

چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰ همچنان با استقبال فراوانی روبرو بوده است و پیش بینی میشود که در سالهای آتی نیز بهره گیری از آن افزایش قابل توجهی داشته باشد.

روش چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰

چاپ فلسکو در حال حاضر با تحولاتی قابل توجهی روبرو بوده است به طوری که با چاپ افست و گراور به راحتی رقابت می‌کند.

روش چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰ به این صورت است که دستگاه های چاپ رول با استفاده از کلیشه هایی که در در نواحی خاصی از برآمدگی برخوردارند، مرکب را با فشار مشخص بر روی سطح پراکنده میکند و طرح مورد نظر را ایجاد مینماید.

چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال
چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال

مزایای چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰

چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰ جزء‌ روش های کاملا بهینه برای چاپ بر روی سطوح مختلف به شمار میرود به طوری که تقریبا تمامی مراحل چاپ با استفاده از این روش به صورت خودکار انجام میشود و اپراتور ها میتوانند همزمان با چند دستگاه به چاپ بپردازند.

دستگاه های چاپ فلسکو نسبت به دستگاه ی چاپ افست و گراور به نگهداری کمتری نیاز خواهند داشت و در بلند مدت کمتر دچار خرابی خواهند شد.

با چاپ فلسکو میتوان پالت های رنگ پنتون را با بالاترین کنتراست و کیفیت ممکن به چاپ رساند. فیروزه ای، زرد، ارغوانی و سیاه از رنگ های مورد استفاده در دستگاه های فلسکو می‌باشند.

بهترین چاپخانه برای چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰

برای انتخاب بهترین مرکز چاپ فلکسو در سال ۱۴۰۰ کافی است تا علاوه بر بررسی تکنولوژی ها و دانش تخصصی نیروی انسانی چاپخانه ها، به بررسی نمونه کارهای قبلی مجموعه ی مورد نظر نیز پرداخت. کیفیت رنگ ها یکی از مهمترین مواردی است که در بررسی نمونه کارها باید به آن توجه داشت.

پیمایش به بالا