برچسب های بسته بندی مواد غذایی منجمد

برچسب های بسته بندی مواد غذایی منجمد

Rate this post

اطلاعات اولیه مربوط به برچسب اجباری مطابق FDA شامل موارد زیر است:

  • بیانیه هویت یعنی نام مشترک محصول
  • وزن خالص
  • نام و آدرس شرکت
  • لیست مواد تشکیل دهنده
  • ارزش غذایی

برچسب های درجه یخچال و چاپ در هنگام طراحی برچسب های بسته بندی غذایی منجمد دارای اهمیت هستند. مواد غذایی منجمد زیر صفر درجه نگهداری می شود ، بنابراین چسب ها نیز می توانند چنین دمای کم را حفظ کنند.

برخی از برچسب های رایج برای بسته بندی مواد غذایی منجمد:

  1. برچسب های ورق خالی با چسب های فریزر ، روکش شده بر روی کاغذ.
  2. برچسب های ورق وینیل با چاپ لیزر می توانند آب سرد یخ و رطوبت درجه بالایی را حفظ کنند.
  3. برچسب های رول خالی – اینها برای برنامه برچسب خودکار برای بسته بندی مواد غذایی منجمد مناسب هستند. انتقال حرارتی ، مستقیم حرارتی ، یا جوهر افشان / لیزر مداوم روشهای متداول برای چاپ برچسب های رول هستند.

یک عامل مهم در مورد برچسب های بسته بندی مواد غذایی منجمد این است که سطح بسته بندی همیشه ساده نیست. آنها می توانند سینی سفت و سخت یا سطوح نامنظم، فیلم های کوچک کننده گرما یا بسته های خلاء باشند. از این رو قبل از نهایی کردن نوع برچسب ، باید سطح بسته بندی را نیز در نظر داشته باشید. این اطلاعات در مورد انواع چاپ برچسب ها می تواند مفید باشد.

محافظت و بسته شدن

بسته شدن بسته بندی به همان اندازه مواد بسته بندی نیز مهم است. مهر و موم های با کیفیت بالا محافظت کاملی در برابر محیط خارجی می کند و در عین حال بر جذابیت بصری بسته بندی نیز تأثیر می گذارد. اگرچه نوع فناوری برای استفاده بستگی به نوع فیلم بسته بندی دارد .

بسته بندی مواد غذایی منجمد تحقیقاتی

قفل فشرده با کیفیت خوب ، محافظت از مواد غذایی منجمد را تضمین می کند.

انواع مکانیسم های درب برای بسته بندی مواد غذایی منجمد :

  1. زیپ کشویی
  2. نوار کشویی
  3. برای بستن زیپ (PTC) فشار دهید

طراحی راحت

  • در حین طراحی بسته بندی ، به جای یک سطح ساده ، می توانید الگوهای داشته باشید. الگوهای ایجاد اصطکاک بین دست و محصول می شوند که از لغزش جلوگیری می کند.
  • ترفند دیگر لمینت داخلی بسته بندی مقوایی برای مقاومت در برابر رطوبت است.

جذب مشتری ظاهر بسته بندی

بیشتر غذاهای یخ زده از درب شفاف یخچال و فریزر قابل مشاهده است. بسته بندی که با توجه به مشتری مورد نظر از ترکیب رنگ و گرافیک برخوردار است ، شانس بیشتری برای خرید دارد.

به عنوان مثال ، بسته بندی ماست : که تصویر چند بچه روی ان است که با یک گاو بازی می کنند همین مورد کافی است که بچه ها نسبت به محصول کنجکاو و علاقه مند شوند.

پیمایش به بالا