بسته بندی صابون

بسته بندی صابون چگونه انجام می شود؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)

چگونه صابون را به بهترین روش بسته بندی کنیم؟ دستگاه قرار دادن برش اتوماتیک  می تواند کلیت بسته بندی صابون را برای شما انجام دهد. در این مقاله برای شما در همین رابطه توضیحات بیشتر را خواهیم گفت.

بسته بندی صابون

دستگاه بسته بندی انقباض بطور گسترده ای در عملکرد جریان بسته بندی های تولید انبوه استفاده می شود و بطور خودکار در یک زمان تکمیل ، انتقال ، پلمپ و خرد می شود. دارای براکت تغذیه ای است و قسمت پایینی براکت تغذیه نیز دارای کمربند نقاله پایین و کمربند نقاله بالایی است. قسمت جلویی قفسه تغذیه با یک براکت تغذیه چند لایه متصل شده است ، و قسمت جلویی براکت تغذیه چند لایه یک مکانیزم آب بندی و برش آستین است. براکت تغذیه لمینیت دارای جدول بالابر در نزدیکی تسمه نقاله فوقانی و تحتانی قرار دارد و قسمت انتهای فوقانی جدول بالابر با تیغه چرخشی تهیه می شود و قسمت بالای جدول بالابر دارای موتور شروع چرخش است. در وسط براکت تغذیه ای چند لایه ، یک میز کار لمینیت قرار دارد. قسمت انتهای بالای براکت تغذیه لمینیت با یک سوئیچ شمارش که در کمربند نقاله بالایی بالا گرفته شده است ارائه می شود. در هنگام کار دستگاه ، بسته به تعداد بسته هایی که قرار است وارد شوند ، می تواند از یک مورد تا صد یا حتی بیشتر موارد بسته بندی شود.
دستگاه بسته بندی صابون Shrink

مراحل کار:
۱. زمان گرم کردن دستگاه را تنظیم کنید.
۲- پس از انتخاب دکمه دستی یا اتوماتیک ، خروجی الکتریکی شیر برقی سیلندر رک دنده را فشار می دهد و دنده زنجیر را هدایت می کند. در این زمان ، وضعیت عقب استوانه رک جدا می شود. هنگامی که سیلندر دندانه دار به سمت مرکز مرده بالا حرکت می کند ، موقعیت جلوی سیلندر قفسه نزدیک به سوئیچ است و شیر یکپارچه سیلندر اجاق گاز به صورت الکتریکی خارج می شود.
۳. هنگامی که سیلندر اجاق گاز به قسمت مرکزی مرده بالا می رود ، تایمر شروع به تأخیر می کند و شیر برقی سیلندر استوانه از انرژی می رود.
۴- در پایان تایمر ، شیر یکپارچه سیلندر اجاق گاز از کار می افتد.
موارد فوق کل فرآیند بسته شدن صابون است.

پیمایش به بالا