بسته بندی قفسه ای | جعبه های سفارشی | لوازم بسته بندی

بسته بندی قفسه ای | جعبه های سفارشی | لوازم بسته بندی

Rate this post

قفسه ای که در آن محصولات در سوپرمارکت ها و سایر فروشگاه های خرده فروشی قرار دارد ، و هر روز در حال تحول است. خرده فروشی و بسته بندی قفسه ای بخشی از تجربه خریدار در طیف وسیعی از صنایع متنوع است. ما در دوره ای از بازاریاب زندگی می کنیم که همه چیز از بند بند تا نوار در دنیای بسته بندی مارک یافته است. چرا جعبه های عرضه شده به فروشگاه ها نباید تبلیغاتی را ایجاد کنند؟! و فروش هم از همین طریق و این صورت تبلیغات داشته باشند. وقتی در یک فروشگاه یا سوپر مارکت در حال قدم زدن هستید ، مارک های تجاری را می بینید که امتیاز انها را بر اساس نوع بسته بندی و کیفیت می دهید! به همین دلیل است که این سبک از بخش های بسته بندی می تواند هماهنگی در یک بازاریابی موفق ایجاد کند.

قفسه آماده چیست؟

بسته بندی (SRP) چیست؟ هدف اصلی SRP این است که اطمینان حاصل کند که محصولاتی که در SRP بسته بندی شده اند ، به راحتی و بدون نیاز به هرگونه  بسته بندی مجدد ، روی  قفسه فروشگاه قرار می گیرند. بسته بندی آماده قفسه ای به اشکال مختلفی ارائه می شود و انواع بسته بندی هایی را که به طور خاص برای خرده فروشی طراحی شده اند ، پوشش می دهد.

هدف ثانویه بسته بندی آماده یا  قفسه ای جمع آوری و محافظت از محصولات شما است.

ویژگی های بسته بندی قفسه ای:

  • شناسایی آسان
  • آسان برای باز کردن
  • قفسه بندی آسان
  • خرید آسان

این نوع بسته بندی قفسه ای به شما در انتقال موفقیت آمیز محصولات از طریق زنجیره  خرید و تأمین کمک خواهد کرد.

بسته بندی قفسه ای | جعبه های سفارشی | لوازم بسته بندی

تأثیر بسته بندی در یک فروشگاه کوچک

بسته بندی در فروشگاه شامل

  • تجارت خوب
  • برندسازی و افزایش ارتباط مصرف کننده
  • ریسک کمتری در محدوده یا محصولات جدید
  • انتخاب محصول آسانتر

دوباره پر کردن فروشگاه سریعتر انجام می شود!

تأثیر بر زنجیره تأمین

(به یاد داشته باشید ۹۰٪ هزینه های بسته بندی پنهان است)

  • طراحی پیشرفته امکان ، خسارت کمتر و موارد بازپرداخت را فراهم می آورد
  • روند کارآمد
  • حداکثر مقدار محصول در هر پالت
  • فضای کمتری
پیمایش به بالا