بسته بندی فعال و بسته بندی وکیوم چیست؟

بسته بندی وکیوم و فعال چیست؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نقش بسته بندی انعطاف پذیر مواد غذایی در کمک به کاهش هدر رفتن مواد غذایی با افزایش عمر مفید ، مورد توجه بسیاری از متخصصان در سطح جهانی قرار گرفته است.

پنیر که از طریق بسته بندی فعال انعطاف پذیر نگهداری می شود ، می تواند ۹۰ یا در شرایطی ۱۹۰ روز تازه و سالم نگه داشته شود.

بسته بندی فعال یک فناوری بسیار نوآورانه با افزایش پذیرش و افزایش رشد بازار است.

نقش بسته بندی وکیوم در حفاظت و ماندگاری

این علم مبتنی بر این ایده است که عناصر موجود در سیستمهای بسته بندی را تشریح می کند و مواد را آزاد می کند تا باعث ماندگاری بیشتر و حفظ کیفیت مواد غذایی شود. دستگاه های پاک کننده اکسیژن ، جذب کننده رطوبت ، جذب کننده دی اکسید کربن و ژنراتورها ، ضد میکروب ها ، جذب کننده اتیلن و انتشار دهنده های اتانول ، همه اینها اجزای بسته بندی فعال هستند.

در بسته بندی خلاء مورد استفاده برای پنیر ، مواد فعال بخصوص جذب کننده اکسیژن (O2 در کیسه های پنیر یک پایه جدی برای از دست دادن کیفیت است)

در نتیجه این همکاری درخشان ، ماندگاری پنیر و بسیاری از محصولات لبنی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

خدمات بسته بندی انعطاف پذیر

بسته بندی وکیوم

همانطور که از نام آن پیداست ، هدف از این روش ایجاد پکیج است که از ورود هوا به داخل بسته کاملا جلوگیری کند.

بسته بندی خلاء و یا ویکوم به جلوگیری از رشد میکروب ها ، اکسیداسیون کمک می کند. یکی از موادی که در این نوع بسته بندی بکار می رود فیلم های پلاستیکی هستند که میتوان به فیلم سلفون یا همان bopp اشاره کرد.

برخی در مورد شباهت های این فناوری بسته بندی انعطاف پذیر با MAP استدلال می کنند زیرا هر دو روش در نهایت منجر به حذف هوا از محیط بسته می شود. بسته بندی انعطاف پذیر ePac به شما امکان می دهد همه چیزهایی را که برای تمدید عمر پنیر لازم دارید ، فراهم کنید. بنابراین ، می توانید به دنبال شرکت هایی باشید که خدمات بسته بندی انعطاف پذیر با کیفیت ارائه می دهند.

علاوه بر پنیر ، از بسته بندی های خلاء معمولاً برای حفظ طراوت غذاهای دیگر مانند گوشت ، پوست آجیل ، ماهی ، غلات و قهوه استفاده می شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا