بسته بندی پلاستیکی

بهبود بسته بندی پلاستیکی

Rate this post

با افزایش تقاضای بازار ، محصولات بسته بندی پلاستیکی باید با توجه به نیاز بازار ، کیفیت و تولیدات خود را حفظ کنند ، بسته بندی پلاستیکی به ما امکان محافظت ، حفظ ، ذخیره و حمل و نقل محصولات را از طرق مختلف می دهد.بدون بسته بندی پلاستیکی ، کالاهای زیادی که مصرف کنندگان خریداری می کنند را نمی توانند در مدت بیشتری نگهداری کنند .

به نقل از سایت آموزش چاپ و بسته بندی با توجه به ۶ مورد زیر می توان کیفیت و سرعت تولیدات نسبت به بازار را کنترل کرد:

اول ، نوآوری و تحقیق و توسعه مواد پلاستیکی جدید و فناوری جدید ، به گونه ای که پلاستیک های عالی تر به مواد بسته بندی تبدیل شده و از کارایی بالای مواد جدید برای دستیابی به کاهش مواد بسته بندی استفاده شود.

دوم ، از طریق تحقیق و توسعه مستقل و نوآوری فناوری ،هزینه مواد و فن آوری های جدید برای بسته بندی های پلاستیکی را کاهش دهید.

سوم، بین بردن خطر پنهان آلودگی سفید ناشی از مواد بسته بندی پلاستیکی ، به منظور بهبود استفاده از منابع.

بسته بندی غذایی پلاستیکی خطرناک

چهارم ،توسعه برخی از فناوری های پیشرفته بسته بندی  ، با استفاده از ویژگی های خوراکی و محلول در آب برخی از مواد بسته بندی پلاستیکی ، تولید ضایعات بسته بندی را برای بهبود ایمنی و عملکرد حفاظت از محیط زیست بسته بندی های پلاستیکی کاهش می دهد.

پنجم ،توسعه پلاستیک های زیست محیطی ، کنترل مؤثر زمان و چرخه تخریب بیوپلاستیک ، در حالی که به نقش مواد بسته بندی زیستی پلاستیک ، ضمن کاهش و از بین بردن مواد بسته بندی پلاستیکی بر آلودگی و اثرات محیط زیست محیطی می دهد.

ششم ،پیشرفت و توسعه فناوری ترکیبی پلاستیک ، مواد افزودنی جدید پلاستیکی و فناوری کاربرد و ارتقاء عملکرد مواد بسته بندی پلاستیکی با استفاده از فناوری کم هزینه به فرض تضمین حفاظت غیر سمی ، بهداشتی و محیطی مواد بسته بندی پلاستیکی امکان کاهش را ارائه دهد.

بازیافت بسته بندی پلاستیکی

بسته بندی های پلاستیک می توانند شش یا چند بار دیگر بازیافت شوند تا خواص آن تضعیف شود. در پایان عمر بسته بندی پلاستیک می تواند از طریق طرح های زباله به انرژی ارسال شود. پلاستیک ها مقدار کالری بالایی دارند. به عنوان مثال ، یک سبد مخلوط از پلاستیک های ساخته شده از پلی اتیلن و پلی پروپیلن ، با ۴۵ MJ / kg ، دارای کالری خالص بسیار بیشتری نسبت به ذغال سنگ در ۲۵ MJ / kg هستند.

پیمایش به بالا