بهترین شرکت تولید کننده فیلم BOPP

بهترین شرکت تولید کننده فیلم BOPP

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

فیلم های پلیمری جزء یکی از پر مصرف ترین محصولات در صنایع بسته بندی به شمار میروند. این محصولات در صنایع چاپ نیز مورد استفاده قرار میگیرند و بسیاری از صنایع مختلف دیگر نیز به آن ها وابسته اند. در حال حاضر شرکت های گوناگونی وجود دارند که به تولید فیلم های پلیمری از جمله فیلم BOPP می‌پردازند.

فیلم BOPP

از میان محصولاتی که توسط شرکت های پلیمری به تولید می‌رسند فیلم BOPP با کیفیت و مزایای قابلی توجهی که دارد در مقابل سایر محصولات مشابه از تقاضای بالایی برخوردار میباشد. از این فیلم ها برای بسته بندی پاکت های سیگار، عطر و ادکلن، تجهیزات پزشکی و دارویی استفاده میشود.

تولید انواع فیلم BOPET  و BOPP

شرکت پل فیلم :

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

مزایای فیلم BOPP

فیلم BOPP بر خلاف سایر فیلم های پلیمری مقاومت قابل توجهی در برابر گرما دارند که همین موضوع باعث میشود بتوان به عنوان عایق گرما در بسته بندی مواد غذایی و دارویی از آن ها استفاده نمود. این فیلم ها در برابر رطوبت نیز از مقاومت مناسبی برخوردارند و باعث جلوگیری از ورود رطوبت به مواد بسته بندی شده خواهند شد.

از میان دیگر مزایای فیلم BOPP میتوان به مقاومت در برابر اسیدها، روغن‌ها و برخی حلال ها اشاره نمود. این موارد  باعث میشود تا بتوان از این موضوع اطمینان حاصل کرد که استفاده از این فیلم ها باعث واکنش آن با مواد غذایی نخواهد شد.

بهترین شرکت تولید کننده ی فیلم BOPP

در حال حاضر مجموعه های داخلی گوناگونی به تولید فیلم BOPP می‌پردازند. از میان این مجموعه ها،‌ شرکت پل فیلم جزء یکی از بهترین شرکت هایی است که به تولید انواع فیلم های BOPET  ,  BOPP پرداخته است.

فیلم سلفون BOPP

نکته ای که برای انتخاب تولید کننده ی فیلم BOPP باید به آن توجه داشت این است که برای تولید فیلم های پلیمری، تجربه، دانش و استفاده از تجهیزات به روز تاثیر زیادی در کیفیت محصولات تولید شده خواهد داشت؛ به همین دلیل باید به تهیه ی محصولات مجموعه ای پرداخت که از تمام این ویژگی ها برخوردار باشد.

پیمایش به بالا