تولید و تامین انواع سلفون جهت بسته بندی لواشک

تولید و تامین انواع سلفون جهت بسته‌بندی لواشک

Rate this post
بسته بندی لواشک در چند سال گذشته

در طول چند ساله گذشته تولید کنندگان لواشک تصمیم به تولید بسته بندی لواشک مجلسی کرده اند تا نیاز های بازار در این حوضه رفع شود در بسته بندی مجلسی لواشک که نیاز به دو نوع بسته بندی با پلاستیک است که نوع اول آن بسته بندی مادر برای بسته بندی کل است و دومی بسته بندی های تکی که خود لواشک را درون آن قرار می دهند در بعضی موارد نیز از یک لایه سلفون برای پلاستیک زیر لواشک نیز استفاده می شود.

نوع پلاستیک برای بسته‌ بندی لواشک                                              

از انواع بسته بندی لواشک با پلاستیک برای لواشک های خونگی و بعضا تولید کنندگان استفاده از بسته بندی زیر و رو برای لواشک است ک اغلب چاپ شده هم بر روی آن صورت نمیگرد و به صورت ساده و شفاف وارد بازار میشود که در این نوع بسته بندی مواد غذایی هیچ محدودیتی در ابعاد بسته وجود ندارد

آیا نیاز به فیلم bopp سلفون جهت بسته‌بندی لواشک دارید؟

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ در تماس باشید

تولید انواع سلفون لواشک

انواع مختلف و زیادی در نایلون بسته‌بندی لواشک وجود دارد  یا شاید بهتر است بگویم هر برند تولیدی نایلون مخصوص لوا شک خود را سفارش می دهد از همین رو هر نوع بسته‌بندی که در ذهن دارید را می توان تولید کرد  .

تولید و تامین انواع سلفون جهت بسته بندی لواشک

منظور از نایلون فود گرید چیست؟

یکی از بسته بندی های که توجه تولیدکننگان را جلب کرده است پلاستیک فودگرید با ماندگاری زیادی است . همچنین برای کارخانه های تولید لواشک و دیگر مواد غذایی برند شدن تولیدی آن ها است که این امر تنها با چاپ روی بسته ‌بندی میسر می گردد اما در صورتی که از یک چاپ با کیفیت به همراه یک طراحی شیک و مناسب داشته باشد. و در آن مواد اولیه ای استفاده میشود که داری مواد نانویی نیست و مواد پایه آن بر حسب مواد فود گری یا همان غذایی می باشد .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا