خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز

خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ضایعات فیلم bopp یا همان فیلم سلفون امکان بازیافت و تولید دوباره را دارند، بنابراین این فیلم ها قابلیت خرید و فروش دوباره را دارند. این فیلم ها در سه نوع مات ، شفاف و متالایز ساخته شده اند که هر کدام دارای ترکیبات مختلفی هستند که هنگام بازیافت باید از فیلم جدا شوند. از این فیلم ها جهت محافظت و بسته بندی انواع محصولات به کار گرفته می شود و محبوبیت زیادی در صنعت چاپ و بسته بندی دارند.

خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز نیز به همین دلیل بازار خوبی دارد و افرادی که در حوزه تولید این فیلم ها فعالیت دارند،اقدام به خرید فیلم های کارکرده نموده و با بازیافت دوباره ، آنها را به فیلم هایی نو جهت بسته بندی دوباره تبدیل می کنند. همچنین از ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز برای تولید مواد اولیه سایر کارخانجات استفاده می شود که شرکت های مختلفی خریدار و فروشنده ضایعات فیلم سلفون یا bopp می باشد و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی پیشرفته اقدام به ساخت این فیلم ها به قیمتی بسیار ارزان و با صرفه می نماید.

ضایعات فیلم bopp در انواع مختلف پرس شده و فله ای برای بازیافت خریداری می شوند و این ضایعات می تواند مربوط به فیلم های بسته بندی چاپی ، ساده و کناره کار باشند که در انواع چیپس و پفک و کیک به کار رفته اند، هم چنین متالایز آن که معمولا در ساندویچی ها به کار می روند قابل خرید و فروش و بازیافت هستند. بنابراین خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز توسط شرکت صورت می گیرد و اگر دارنده هر کدام از این فیلم ها هستید می توانید با گروه آموزش چاپ و بسته بندی لفاف مهر آموز تماس گرفته و بار مورد نظر خود را جهت فروش معرفی نمایید و در صورت نیاز به ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز ، امکان فراهم کردن آن برای شما وجود دارد.

این ضایعات سلفونی چه به صورت رولی و چه به صورت پرس شده به بالاترین قیمت از شما خریداری خواهند شد و خرید و فروش ضایعات فیلم bopp شفاف و مات و متالایز در هر زمانی وجود دارد و در صورت نیاز به خرید و بازیافت آنها ، با منصفانه ترین قیمت نیز آماده فروش هستند. گروه آموزشی لفاف مهر آموز با تیم حرفه ای در زمینه تولید تجهیزات چاپ و بسته بندی آماده عقد قرارداد با شرکت ها و کارخانجات می باشد. 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا