بسته بندی ساشه

دستگاه های بسته بندی ساشه چگونه کار می کنند؟

Rate this post

دستگاه های کیسه چند لایه (دستگاه های بسته بندی ساشه) در صنایع زیادی برای تولید پودر و محصولات مایع استفاده می شوند.بسته بندی شده در هر چهار طرف ، این بسته های کوچک اغلب پر از چاشنی ها و ادویه جات ترشی جات مانند نمک ، شکر ، سس مایونز یا کچاپ هستند. تولیدکنندگان و بسته بندی کنندگان قرارداد عاشق دستگاههای بسته بندی کیسه هستند زیرا می توانند در عین اشغال فضای کف محدود ، به توان بالا دست یابند.

دستگاه ساشه SA600.jpg

برنامه ریز دامنه پروژه رایگان ما را دانلود کنید تا کلیه جزئیات مربوط به خرید دستگاه بسته بندی کیسه بعدی خود را از بین ببرید. >>

معرفی دستگاه های بسته بندی ساشه

عملکرد دستگاه های بسته بندی اتوماتیک کیسه ای شبیه به دستگاه های بسته چند چوب است ، اما با چند تفاوت قابل توجه.

در اصل ، یک فیلم بزرگ از رو به نصف خرد شده است ، به چند بسته کیسه ای ، پر از محصول و سپس در حالت مهر و موم شده ، همه به صورت عمودی و با سرعت حداکثر ۸۰ چرخه در دقیقه در هر خط بسته می شود. با ظرفیت حداکثر ۱۰ لاین ، این بدان معنی است که یک دستگاه ساکشن تک می تواند حداکثر ۸۰۰ بسته در دقیقه یا حدود ۱۳ در ثانیه را تولید کند! در اینجا نحوه انجام آنها آمده است:

۱. حمل و نقل فیلم و Unwind

کیسه SA600 rollstock.png

دستگاه های بسته بندی ساچت از یک ورق مواد فیلم استفاده می کنند که در اطراف هسته قرار می گیرند و معمولاً به آنها گفته می شود. این فیلم توسط غلطکهای رانده شده موتور از حلقه ای که در قسمت عقب دستگاه قرار دارد ، کشف نشده است.

۲. چاپ اختیاری

اگر دستگاه بسته بندی ساشه مجهز به دستگاه تمبر تاریخ (چاپگر) باشد ، فیلم بر روی یک غلتک کشویی تغذیه می شود که موقعیت تمبر تاریخ را روی بسته بندی نسبت به مهر افقی ثبت می کند. این فیلم بر روی حسگر ساخته شده است که علائم چشم را می خواند و موقعیت مهر و موم افقی را نسبت به چاپ روی فیلم کنترل می کند.

۳. Tension & Centering فیلم

فیلم کیسه SA600 split.png

در مرحله بعد ، فیلم از طریق مجموعه ای از غلطک های ترمز تغذیه می شود تا فشار بیشتری روی فیلم بماند و آن را در فشار ثابت نگه دارد. این امر ضروری است بنابراین فیلم از یک طرف دستگاه بسته بندی ساشه به طرف دیگر “سفر” نمی کند. لبه فیلم توسط سنسورهای نوری واقع در قسمت بالای دستگاه ردیابی می شود. این سنسورها هنگامی که فیلم در مرکز سرگردان است تشخیص می دهد و به طور خودکار آن را مجدداً متمرکز می کند.

بسیار مهم است که فیلم کاملاً متمرکز و در تنش مناسب باشد ، بنابراین وقتی نوبت به آب بندی و برش بسته های بسته بندی در بسته های انفرادی می رسد ، با توجه به دقت و دقت در رابطه با فیلم و گرافیک های آن انجام می شود.

۴. برش فیلم و تاشو

بلافاصله پس از آن ، فیلم با یک چاقوی دیسک به دو نیمه (جلو و عقب) تقسیم می شود. نیمه عقب فیلم زیر سنسور اجرا می شود که علائم موجود در فیلم را می خواند و با توجه به چاپ فیلم ، جایگاه مهر و موم را کنترل می کند. نیمه های جلو و عقب فیلم سپس چین خورده اند تا مجدداً با چاپ به بیرون روبرو شوند.

۵. سازند ساچت

در مرحله بعد ، فیلم بر روی نوارهای شکل دهنده کشیده می شود تا جعبه ها را تشکیل دهند. این نوارها برای شکل دادن به بهتر بسته ها به برس های صاف کننده ای تعبیه شده اند.

۶. پر کردن و آب بندی ساشه

فرم و مهر و موم ساکتی SA600

سپس محصول مایع یا پودر توسط لوله های گرد یا نازل های مسطح داخل هر کیسه پخش می شود. در این مرحله از صاف کننده مخصوص کیف استفاده می شود تا مطمئن شوید که بسته ها قبل از برش کاملاً مستقیم هستند.

در مرحله بعد ، آب بندی بسته های کیسه ای صورت می گیرد. هر دو مجموعه فک های آب بندی گرم می شوند تا بتوانند صفحات جلوی و پشت فیلم را به یکدیگر بچسبانند تا بسته های بسته بندی شده ایجاد شود. فکهای مهر و موم عمودی طولی (عمودی) ابتدا در فضای بین نازل های پر کننده یا لوله ها قرار می گیرند. سپس ، فک های مهر و موم متقاطع (افقی) نزدیک را تشکیل می دهند تا مهر و موم پایین یک بسته و بالای قسمت بعدی تشکیل شود. این ظاهر متمایز ۴ مهر و موم بسته های بسته را ایجاد می کند.

۷. برش و تخلیه ساشه

گروهی از چاقوهای دیسک رانده شده با پنوماتیک می توانند فیلم را در صورت تمایل به صورت عمودی برش دهند. از چاقوهای سوراخ دار با لبه متناوب می توان برای ایجاد جفت یا سه بسته از بسته های تقسیم شده توسط سوراخ استفاده کرد. یک ایستگاه برش افقی سپس بسته های پر شده ، درز شده و به صورت طولی را برش در بسته های جداگانه جدا می کند.

کیسه های آماده به درون یک چاله خارج از منزل فرو می روند که کیسه ها را یا به یک نوار نقاله خارج از منزل یا به طور مستقیم در یک ظروف سپرده می شود.

از طرف دیگر می توان در این مرحله از دستگاه انتخاب و مکان رباتیک استفاده کرد. این دستگاه از مکش خلاء برای بلند کردن کیسه های فردی استفاده می کند ، آنها را ۹۰ درجه می چرخاند و آنها را روی یک نوار نقاله مخصوص حمل و نقل مخصوص قرار می دهد. این نوار نقاله دارای خطوط جداگانه ای است که هر کیسه را به سمت پایین هدایت می کند.

اغلب دستگاه های بسته بندی کیسه های نیز با یکپارچه مورد یا تجهیزات بسته بندی کارتن که مکان بسته فرد به مقوا بیرونی، و کسانی کارتن به جعبه های بزرگتر.

پروژه دستگاه بسته بندی کیسه بعدی خود را برنامه ریزی کنید

اگر در حال خرید یک دستگاه کیف دستی هستید ، ابتدا مطمئن شوید که آخرین جزئیات را میخکوب کنید. برنامه ریزی دامنه پروژه شما می تواند از بروز اشتباهات گران قیمت (و سردرد) جلوگیری کند! برای شروع کار در مسیر موفقیت ،

 

پیمایش به بالا