بسته بندی قهوه

ده نکته برتر بسته بندی قهوه در سال های ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸

Rate this post

طبق گزارش سایت لفاف مهر آموز ، تعداد افرادی که در طی روز گذشته قهوه می نوشند در سال ۲۰۱۸ ۶۴٪ بود که بالاترین میزان در شش سال است. با توجه به اینکه بیشتر مصرف کنندگان قهوه خود را به صورت خرده فروشی برای تهیه و نوشیدن در خانه خریداری می کنند ، شرکت های قهوه مجبور شده اند مراحل بسته بندی و طراحی کیسه های قهوه خود را بیشتر کرده و آنها را در منظره ای فزاینده رقابتی قرار دهند.

در اینجا ۱۰ مورد از برترین نکته هایی که در بسته بندی قهواه باید به آن توجه کرد را برای شما میگوییم

۱۰.  با آمدن بسته بندی قهوه در خانه ، رکود اقتصادی را پشت سر می گذارد

اتوماسیون بسته بندی گاهی می تواند به عنوان یک امتیاز شغلی شهرت کسب کند. هیچ انکاری برای هدف اصلی تجهیزات بسته بندی کاهش هزینه های سنگین انسانی وجود ندارد ، اما آنچه بسیاری از تولیدکنندگان قهوه نمی بینند این است که دستگاههای بسته بندی اتوماتیک چگونه می توانند شغل (و حتی اضافه کردن) شغل جدید و همچنین کمک به شرکتها را در جهت یابی شرایط سخت اقتصادی به دست آورند. بسته بندی مناسب موجب صرفه جویی در مشاغل و نیروی کار  و حتی اضافه کردن کارهای جدید می شوند!

۹.  تغییر بسته بندی دستی به بسته بندی دستگاهی

سال ۲۰۱۸ شاهد رشد بزرگی برای Bean Box ، یک شرکت مشترک قهوه سیاتل ، WA بودیم. آنقدر که متوجه شدند فرایندهای بسته بندی دستی آنها دیگر نمی توانند تقاضا را حفظ کنند. آنها تصمیم گرفتند با یک دستگاه پر کردن کیسه ای و بسته بندی کیسه ای با نتایج بسیار جذاب بسته بندی را انجام دهند. نه تنها هزینه کار آنها در هر بسته ۹۰٪ کاهش یافت بلکه آنها در طی یک ماه اوج با یک اپراتور دستگاه واحد بیش از ۱۰۰۰۰۰ کیسه قهوه در یک ماه تولید کردند!

۸- آیا باید در تجهیزات بسته بندی قهوه سرمایه گذاری کنید؟

آیا وقت آن رسیده است که در تجهیزات بسته بندی قهوه سرمایه گذاری کنید؟ فرصت ها و چالش هایی وجود دارد که هنگام بررسی نحوه حرکت به جلو با خرید دستگاه بسته بندی اتوماتیک ، پیش می آید.  هزینه های مربوط به بسته بندی و ضایعات بیش از حد با استفاده از دستکاه های اتومات بسیار کاهش پیدا می کند.

بسته بندی قهوه

۷. بسته بندی جوی اصلاح شده چیست و آیا باید آن را در نظر بگیرید؟

بسته بندی جوی اصلاح شده (MAP) در بسیاری از صنایع به کار گرفته می شود. هدف اصلی آن جلوگیری از اکسیداسیون و تخریب محصولات قابل خراب شدن است. در دنیای قهوه ، بسته بندی شیرهای یک طرفه با اتمسفر اصلاح شده ، اجازه می دهد تا کیسه قهوه قبل از بسته بندی ، آن را در معرض اکسیژن قرار دهد ، که یکی از بزرگترین تهدیدات در طراوت و طعم قهوه است.

۶. جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و مواد دیگر با بسته بندی مناسب

هنگام بسته‌بندی قهوه ، هیچگونه گرد و غبار و ذرات معلق در آن نفوذ نمی کند. خوشبختانه دستگاههای بسته‌بندی قهوه مدرن گزینه های بیشماری دارند که می توانند با تأثیر گرد و غبار در محیط تولید شما مبارزه کنند. فن آوری های بسته بندی خودکار مدرن می توانند فرایند بسته بندی قهوه شما را آسان تر ، تمیز تر و کارآمدتر کنند.

۵-افزایش سرعت بسته بندی با دستگاه های پیشرفته بسته بندی

دستگاه VFFS یکی از پر سرعت ترین دستگاه های بسته بندی در جهان است ، شاید هم بدون رقیب است .پس انتخاب یک دستگاه شناخته شده میتواند سرعت بسته بندی شما را در حد بالایی افزایش دهد.

دستگاه بسته بندی قهوه

۴- سوالات در زمینه نوع بسته بندی

شرکت های قهوه در حال رشد معمولاً در هنگام نیاز به بسته بندی ، سوالاتی برایشان پیش می آید از جمله که آیا بسته های قهوه فوری چگونه بسته بندی کنند که غیر قابل نفوذ و خرابی باشد ، کیسه های آماده ایستاده را با دانه های قهوه تازه پر کنید ، یا قهوه خود را درون کف صاف یا چهار مهر و موم بسته بندی کنید – باید سوالات خود را با چندین جواب تکمیل کنید که در بسته بندی دچار مشکل نشوید

۳. راهنمای ضروری دستگاه های بسته‌بندی قهوه

شرکت های قهوه که در مورد گزینه های اتوماسیون بسته‌بندی خود تحقیق می کنند ، به راهنمای جامع دستگاههای بسته بندی نیاز دارند . از VFFS گرفته تا بسته های بسته بندی . رعایت این موارد باعث می شود که با تجهیزات و کیسه های اولیه هر دستگاه اشنا شوند.

۲- آیا شیرهای یک طرفه برای فرایند بسته بندی قهوه شما مناسب هستند؟

بسیاری از تولیدکنندگان قهوه از خود می پرسند که آیا شیرهای یک طرفه برای بسته‌بندی قهوه آنها مناسب هستند یا خیر. در اغلب موارد، پاسخ مثبت است. دریچه های یک طرفه به شرکت های قهوه اجازه می دهند تا محصول خود را در اوج طراوت بسته بندی کنند زیرا اجازه می دهد گازها از طریق یک دریچه کوچک که فقط در یک جهت واحد کار می کنند ، از بسته بندی خارج نشوند. این باعث می شود خطر بسته شدن بسته های قهوه تحت فشار دی اکسید کربن داخلی که بعد از سرخ شدن آزاد می شود ، از بین برود.

ده نکته برتر بسته بندی قهوه در سال های 2019 - 2018

۱. طراحی بسته‌بندی قهوه

طراحی بسته قهوه همان چیزی است که مصرف کنندگان ابتدا می بینند. این مورد ، گویای کلی کار شماست و همچنین عملکردهای اساسی مانند تازه نگه داشتن قهوه و افزایش راحتی را برای مشتری نهایی انجام می دهد. بلافاصله با در نظر گرفتن فاکتورهای خاص ، شرکت های قهوه می توانند موثرترین و بهترین بسته را برای قهواه خود در نظر بگیرند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا