دوخت 3 طرفه opp | دوخت پاکت با فیلم bopp

دوخت ۳ طرفه opp | دوخت پاکت با فیلم bopp

Rate this post

BOPP چیست؟توضیحات دوخت opp دوطرفه یا ۳ ظرفه

BOPP چیست؟B: Biaxally
O: Orient
PP: پلی پروپیلن

“Biaxialally Orientally” به این معنی است که فیلم پلی پروپیلن در جهت ماشین (MD) و در جهت ماشین (AMD) کشیده شده است. هنگامی که PP به این روش انجام شود ، مشخص می شود و به عنوان یک ماده بسته بندی عالی برای محصولات عمل می کند.

پاکت های دوخت شده با روکش BOPP چیست؟

پاکت ها و کیسه های پلی پروپیلن دوخت شده با روکش BOPP دارای کیفیت عکس برتر و جلوه تبلیغاتی خوبی است.

پاکت های دوخت شده با روکش BOPP چیست؟فیلم پلی پروپیلن دو محوره یک فیلم پلیمر ترموپلاستیک پلی پروپیلن با یک ساختار مولکولی منظم است که توسط فرایند جهت یابی دو محوره تشکیل شده است. این فرایند باعث بهبود خواص نوری و گاز سد فیلم می شود. با وضوح عالی ، کششی بالا و مقاومت در برابر ضربه ، پایداری و صاف بودن ابعاد مناسب ، شارژ الکترواستاتیک کم ، تصفیه تاج از یک یا هر دو طرف ، دافع ضد آب و رطوبت ، شفافیت عالی ، چگالی کمتر ، خاصیت مانع از گاز و رطوبت ، و قابل بازیافت است. این فیلم می تواند به عنوان جایگزینی برای سلفون ، PVC ، IPP ، CPP ، PE و سایر فیلم های پلاستیکی جهت افزایش کارایی محصول استفاده شود و بنابراین اثبات شود که بسیار مقرون به صرفه است.

 

مشخصات کیسه پلی پروپیلن دوخت opp دو طرفه و ۳ طرفه

  • دامنه عرض از ۱۴ ″ تا ۲۴ ″ (۳۶۰ میلی متر تا ۶۰۰ میلی متر)
  • لایه بیرونی: فیلم BOPP تا حداکثر ۸ رنگ (تمام رنگ) قابلیت چاپ
  • لایه میانی: پوشش PE با ضخامت ۰.۸ تا ۱.۲ میلی متر
  • لایه داخلی: پارچه بافته شده PP ، پارچه ۱۰ ۱۰ ۱۰ و ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دنیر
  • چاپ شده در یک طرف ، دو طرف ، و یا gussets
  • مواد با اشعه ماوراء بنفش اختیاری است
  • دسته سفت و سخت در دسترس است

پلی پروپیلن چند لایه BOPP مخفف پلی پروپیلن دو محوره (خارج) نسبت به پلی پروپیلن (داخلی بافته شده) است ، یک محصول جانبی نفتی. این به ترکیبی از پلی پروپیلن بافته شده برای ساخت کیسه ها با یک لایه اضافی یا سطح روکش شده از پلی پروپیلن که روی آن تصاویر گرافیکی چاپ می شود ، اشاره دارد. در ساخت کیسه ها ابتدا مواد پلی پروپیلن خام اکسترود می شوند ، سپس به رشته های جداگانه شکاف می شوند و سپس مانند نخ پیچ می شوند. جنس نخ مانند روی یک ماشین بافندگی قرار می گیرد که پارچه مورد استفاده در دوخت پاکت یا کیسه ها انجام می شود.پلی پروپیلن اکسترود شده یک ماده بسیار قوی است ، اما هنگامی که بافته می شود ، یکپارچگی ساختاری آن به طرز چشمگیری افزایش می یابد ، و محافظت از محصول را که کیسه های BOPP / PP روی آن دوخت شده است ، فراهم می کند.

پیمایش به بالا