بسته بندی انعطاف پذیر لبنیات

روند بسته بندی انعطاف پذیر -سبک و منعطف

Rate this post

هنگام بازدید از هر فروشگاه یا مواد غذایی ، نمونه های زیادی از شرکت های غذایی و بهداشتی با برند های مختلف  وجود دارد که از بسته بندی انعطاف پذیر برای بسته بندی محصولات خود به جای ظروف سفت و سخت مانند جعبه ، شیشه یا قوطی استفاده می کنند.

صرف جویی در هزینه ها نقش بسیار مهمی در تغییر از بسته بندی های دیگر به بسته بندی انعطاف پذیر را دارد. صرفه جویی بالقوه نه تنها در هزینه خود بسته بندی بلکه در حمل و نقل و انبارداری کیسه های منعطف در مقایسه با قوطی های  وجود دارد. به دلیل وزن ، اندازه و سختی ظروف محکم ، اجتناب ناپذیر است که قوطی ها فضای بیشتری را در یک کامیون میگیرند. با استفاده از قوطی ها ، شما فاصله ای بین انها در جایگذاری بوجود می آورید ، در حالی که هنگام حمل فیلم یا کیسه ، می توان آنها را صاف نگه داشت و مقادیر بیشتری را در فضا جای داد. این امر باعث کاهش تعداد کامیون های مورد نیاز برای حمل و نقل مواد مورد نیاز می شود. حتی در هنگام پر کردن کیسه ، تغییر شکل کالای پر شده به فضای کمتری نسبت به قوطی نیاز دارد ، بنابراین پس از ارسال بسته نهایی به فروشگاه ، صرفه جویی در هزینه ادامه می یابد. بسته بندی انعطاف پذیر نه تنها برای راحتی مشتری ، بلکه به عنوان صرفه جویی در هزینه برای تولید کننده نیز در نظر گرفته می شود. در بسیاری از موارد ، فروشگاه های کوچکتر می توانند محصولات بسته بندی شده انعطاف پذیرتری را در محل نسبت به ظروف سفت و سخت بچینند و منجر به کاهش هزینه ها شود.

حمل و نقل در بسته بندی

 

 

کاربرد بسته بندی انعطاف پذیر

با حرکت به جلو ، بسته های قابل انعطاف را بیشتر می بینم و به ویژه در مایعات به کالاهای غیر غذایی که اضافه می شود.کیسه های پلاستیکی جایگزین بطری ها و جعبه های مواردی مانند مواد شوینده لباسشویی ، پاک کننده ها و غیره خواهند شد. کیسه های مایعات یکی از سریعترین موارد در حال رشد در زمینه غذایی و غیر غذایی است. فقط کافی است در یک فروشگاه مواد غذایی به بخش غذای کودک نگاه کنید! به جای ردیف شیشه ها ، ظروف پلاستیکی را می بینید. در بخش دیگر سنین ، بسیاری از مواد غذایی در کیسه هایی با ظاهری اسپوت قرار دارند. گذشته از همه ، فناوری فیلم انعطاف پذیر در آنجا وجود دارد. خرید لوازم یدکی قابل حمل را می توان برای لوازم تمیز کننده منزل ، شستشو در فروشگاه ها رویت کرد.

با نگاه به آینده نزدیک ، پیشنهاد می کنم به دنبال بسته بندی در بازار باشم که حامی محیط زیست باشد.چرا که موادی که تجزیه نمی شوند به مرور محیط زیست سالم را از بین برده و خطراتی جبران نشدنی به همراه دارند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا