شرایط و تجهیزات انواع لمینت

شرایط و تجهیزات انواع لمینت

Rate this post

MANDREL AIR-SHAFT

یک باند فعال شده با پنوماتیک که در طول فرآیند لمینت برای ثابت یا قفل کردن رولهای فیلم در محل استفاده می شود.

UNTI-STATIC واحد

دستگاهی که برای کاهش یا از بین بردن الکتریسیته ساکن از سیستم لمینت  که اغلب باعث ایجاد مشکلات تغذیه یا انباشته شدن در فرآیند لمینت می شود.

MANDREL BOTTOM

نوار یا میله ای که به طور معمول در زیر میز تغذیه یک لمینت دو طرفه قرار دارد و رول فیلم لمینت را نگه می دارد.

LAMINATOR BOTTOM-FED

فیدر مورد استفاده در لمینتورها که از انتهای یک پشت از چاپ یا جلد کتاب تغذیه می شوند. به طور معمول در محیط تولید بر روی تقاضا استفاده می شود.

سیستم چیلر

یک سیستم آب خنک کننده اجباری که برای خنک کردن یک شبکه چند لایه بعد از فرآیند لمینیت استفاده می شود. این معمولاً فقط در سیستم های لمینیت بزرگتر یک طرفه معمولی است.

فن های خنک کننده

طرفداران خنک کننده واقع در بین غلطک های گیرنده و کشش در اکثر لمینیت های دو طرفه ، طرفداران خنک کننده هوای اجباری را برای خنک شدن سریع فیلم و جلوگیری از مشکلات پیچش ایجاد می کنند.

رقص بار

فناوری تغذیه ای که در دستگاه های برقی اتوماتیک با بازده بالا استفاده می شود ، که “برای رقص” اجازه می دهد تا جریان آزاد شبکه فیلم به داخل اتوماتیک اتوماتیک تبدیل شود.

DE-CURLING BAR

نوار مورد استفاده در فرآیند لمینیت یک طرفه. چاپ به طور معمول در اطراف این نوار اجرا می شود تا با پیچ و تاب طبیعی که از اعمال فیلم فقط به یک طرف ورق استفاده می شود خنثی شود. این گاهی برای “شکسته شدن” الیاف موجود در ورق برای صاف کردن بهتر ورق ها استفاده می شود.

غلتک DE-CURLING

غلتک DE-CURLING

یک غلتک که در یک لمینت یک طرفه استفاده می شود برای خنثی کردن تمایل طبیعی ورق ها به خم شدن هنگام استفاده از لمینت یک طرفه.

DEE PILE FEEDER

یک فیدر در حال اجرا که به شما اجازه می دهد از پشته های عمیق یا “شمع” ورق ها تغذیه شود ، باعث کاهش دفعات بارگیری و قطع تولید می شود.

کنترل دما دوگانه

در لمینیتورهای کوچکتر معمول است ، کنترل دما دوگانه تنظیمات دما را در غلطک های بالا و پایین / کفش گرمایی به طور همزمان کنترل می کند.

بررسی برق

گزینه ای در بعضی از لمینیتورها که به دستگاه لمینیت اجازه می دهد تا به صورت معکوس کار کند ، اغلب برای رفع لایه بندی فیلم یا مسئله خطا استفاده می شود.

راهنمای تغذیه ای

یک راهنمای لبه کوچک که در سینی فید یک لمینیت دو طرفه قرار دارد ، امکان تغذیه دقیق و مربع چاپ را در دستگاه می دهد.

جدول مورد علاقه

جدول infeed که در بیشتر لمینیتورهای یک و دو طرفه استفاده می شود ، دقیقاً قبل از غلتکهای توپی.

SHIELD گرما

محافظ محافظت از انگشتان دست در کفش گرم یا غلتک گرم در هنگام تغذیه چاپ در یک لمینیت.

کفش حرارتی

یک کفش فلزی با روکش تفلون® یا نچسب که اجازه می دهد تا جریان و گرم شدن فیلم ورقه ورقه قبل از ورود به غلطکهای گیرنده باشد.

غلطک گرم

یک غلتک چند لایه که حاوی یک عنصر گرمایش در داخل است ، به طور معمول یک غلتک کرومی یا سیلیکونی ، و این امکان را می دهد تا منبع حرارت مستقیماً روی لمینیت و قطعه ای که لمینیت شده است اعمال شود. بیشتر کاربردهای غلتک گرم ۱۵-۲۰٪ پیوند بهتری نسبت به یک ماشین کفش گرمایی دارند ، که اغلب در برنامه های چاپ دیجیتال از اهمیت برخوردار است.

IDLER BAR

یک نوار یا غلتک کوچک که پس از تغذیه از آدامس از شبکه فیلم عبور می کند یا از زیر آن عبور می کند. نوار idler معمولاً با یکنواخت و بدون چین و چروک فیلم به داخل غلطک ها برای لمینیت کمک می کند.

جدول شغلی

یک لک لرزاننده یا واحد گیرنده ای که در قسمت پشت سیستم لمینیت استفاده می شود تا ورق های خود را به صورت لرزه و روان آزاد نگه دارد.

تنظیم فشار لمینت

تنظیم فشار لمینت

به طور معمول در بیشتر لمیناتورها ، این تنظیم یک تنظیم اهرم یا پنوماتیک است که به تنظیمات فشار بالاتر یا پایین تر برای چفت و بست و غلتک ها در طول فرایند لمینت اجازه می دهد.

UNITIT FILM UNIT UNIT

چرخ برش کوچک اما تیز که به یک باند فیلم بر روی لمینت فیلم یک طرفه متصل است. این اجازه می دهد تا برش های خطی فیلم های لمینت یک طرفه به هر عرض مطلوب قبل از ورود به وب در دستگاه.

پیش نویس

چرخ مخصوصی که در لمینت های یک طرفه به کار می رود برای سوراخ کردن یک سوراخ ریز و درشت در لبه فیلم لمینت استفاده می شود و اجازه می دهد فیلم به عنوان بخشی از فرآیند لمینیت یک طرفه ساخته شود.

غلطک عکس

یک غلتک مخصوص بافت که برای تولید بافت مات در چاپ های مخصوص عکس با روکش SHR special از نوع SHR استفاده می شود و احساس کاغذ عکس مات استاندارد را شبیه سازی می کند.

QUATRO-SLIT ™ HINGE LAMINATOR

لمینیتور ویژه ای که قبل از لمینیت دو طرفه ، برش های لولا را بر روی ورق های چاپی برش می بخشد ، و این امکان را به شما می دهد که کتابهای چاپی مسطح ، بروشورها و نقشه های تاشو را تهیه کنید.

SEPARATOR

این دستگاه همچنین به عنوان واحد پشت سر هم نامیده می شود و در بیشتر لمینیتورهای یک طرفه نصب شده است و قبل از خارج شدن از لمینیت ، صفحات را “پشت سر هم” یا “کشیدن” جدا می کند.

SHR ™ LAMINATOR

لمینیتور ویژه ای که امکان استفاده از SHR ™ (جایگزینی نقره ای هالید) ، چاپ عکس ، با استفاده از ترکیبی از تکنولوژی فیلم و چاپ را دارد که کم هزینه تر و سازگار با محیط زیست است. چاپ های SHR from از چاپ های استاندارد فرآوری شده شیمیایی قابل تشخیص نیستند ، اما همچنان ظاهر ، احساس و وزن کاغذهای عادی عکس را حفظ می کنند. فرآیند SHR typically معمولاً ۲۰-۴۰٪ ارزانتر از تولید استاندارد هالید نقره است و عاری از مواد شیمیایی است.

ROLLERS SILICON

غلطک های لاستیکی که در اکثر لمینیت ها مورد استفاده قرار می گیرد و فشار و استحکام باند را در هنگام استفاده از فیلم های لمینیت حرارتی ارائه می دهند.

چرخ خیاطی

چرخ کوچکی که برای پیچاندن ورق در حین فرایند ترکیدن در لمینیت یک طرفه استفاده می شود.

SLEEKING ™ لمینتور

یک لمینیتور تخصصی که امکان استفاده از یک لایه ، مانند براق یا مات ، یک فویل فلزی یا یک برداشت هولوگرافی را دارد ، در مکان های مختلف و یا پوشش کامل روی یک برگه چاپ شده. این فیلم ها برای پیوند با جوهرهای HP® Indigo® یا بعضی اوقات انواع دیگر تونرهای دیجیتال ساخته می شوند.

زنگ های شکاری

دستگاههای برش که بین غلطکهای نوک و کشش روی یک لمینت دو طرفه قرار گرفته اند و طرفین فیلم لمینت را به طور خودکار قبل از خروج از دستگاه می چسبانند.

STACKER

وسیله ای سرپایی که در سیستم های بزرگ لمینیت برای انباشت قطعات لمینیت شده به کار رفته است.

MANDREL را بگیرید

یک باند اضافی که به طور معمول در بالای یک لمینت نصب شده است ، این امکان را می دهد تا باریک ترشح یا فیلم Sleeking را بعد از استفاده از فویل یا یک فیلم حساس به فشار ، جمع کنید.

کارت یا تخته سنگ

تخته و یا کارت ویزیت ضخیم تری برای استفاده از نخ لمینیت از طریق چنگال و کشیدن غلطک ها بدون مشکل ایمنی.

لمینتور TOP-FED

فیدر مورد استفاده در لمینیتورها که از قسمت بالای پشته تغذیه می شود ، مشابه اکثر دستگاههای چاپی است. به طور معمول در محیط گردش کار با تولید بالا و سریع استفاده می شود.

UPER MANDREL

نوار یا میله ای که به طور معمول در بالای میز خوراک یک لمینت دو طرفه قرار دارد و رول فیلم لمینیت را نگه می دارد

شرایط لمینیت کیسه های بسته بندی

شرایط لمینیت کیسه های بسته بندی

ROLLERS پشت

همچنین ، با نام غلطک های کشش ، این قدرت را برای بیرون کشیدن کیسه های نهایی از لمینیتور کیسه فراهم می کند.

حامل

یک کیسه ضخیم ، سیلیکونی با روکش کاغذ که از یک طرف تاشو است ، اجازه می دهد تا کیسه ها از طریق یک لمینیت بدون ترس از اطراف و یا چسبندگی بیش از حد بر روی غلطک ها تغذیه شوند.

CLOUDING

جلوه ای که گاهی اوقات “شبح” نامیده می شود ، که به طور معمول به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در تنظیم گرما ایجاد می شود ، و چسب فیلم از داشتن گرمای کافی برای فعال سازی و پیوند زدن برخوردار نیست.

سینی پخت و پز

صفحه یا سطح صاف در قسمت پشت لمینیت کیسه ای که اجازه می دهد تا کیسه ها در هنگام خروج از روند لمینت ، صاف و خنک شوند.

ROLLERS FRONT

اینها دو غلطک اولیه در یک روکش کیسه ای هستند. آنها در مقابل منبع گرما پلاتن قرار گرفته اند.

PLATENS

صفحات فلزی بزرگ که گرم می شوند و منبع گرما را تأمین می کنند.

فشار

یک جیب فیلم لمینیت ساخته شده ، به طور معمول در یک لبه مهر و موم شده و با لمینیت در یک روکش کیسه ای به سبک پلاتین فعال می شود.

غلطک های بهار

غلتک های لولایی بهاری در لمینت کیسه ای امکان تغییر در ضخامت را دارند و اغلب برای ماشین هایی که لمینیت و سوار شدن را به طور همزمان انجام می دهند مورد استفاده قرار می گیرد.

پیمایش به بالا