طراحی بسته بندی بواسطه تایپوگرافی

طراحی بسته بندی بواسطه تایپوگرافی

Rate this post

در دنیای بسته بندی ،طرح خوب می تواند تجربه مثبت مشتری را رقم زده یا از بین ببرد. تایپوگرافی می تواند گزینه ای است که در هر بسته بندی نقش اساسی دارد. داشتن حروفچینی مناسب برای بازتاب  برند شما موثر خواهد کرد.

تایپوگرافی چیست؟

تایپوگرافی نوعی تکنیک تنظیم است که می تواند بخش اساسی در طراحی بسته بندی را داشته باشد تا مشتری شما تشخیص دهد که مارک شما چیست یا طریقه استفاده محصول شما به چه صورت است و …

تایپوگرافی در همه جا است

هر چیزی که شامل متن باشد ، تا حدی تایپوگرافی در آن دخیل است ، چه خوب باشد و چه بد. همه چیز در نام تجاری شما از وب سایت ، آرم ، رسانه های اجتماعی ، پوسترها ، علائم ، بسته بندی ، ایمیل ، اسناد یا برنامه ها برای هر چیز دیگری که حاوی کلمات باشد ، تایپوگرافی است ، که این مورد در صنعت چاپ و بسته بندی تایپوگرافی را به عنوان بخش بزرگی از مارک تصویری شما قلم داد می کند.

طراحی بسته بندی بواسطه تایپوگرافی

موارد مهم در تایپوگرافی:

انتخاب اندازه قلم

اندازه قلم به ابعاد کادر ، به عنوان مثال ، اگر مساحت کمتری دارید ، ممکن است شما نیاز به اندازه قلم کوچکتر داشته باشید تا تمام جزئیات اطلاعات شما متناسب باشد. اگر مخاطب شما کهن سال هستند ، بهتر است اندازه فونت بزرگتر داشته باشید تا آنها بتوانند متن را بهتر بخوانند. از نظر نوع تایپ ، به یاد داشته باشید که قلم ها دارای اندازه های مختلف ، عرض و فاصله حروف هستند که می تواند بر طرح متن روی جعبه های بسته بندی تأثیر بگذارد.همچنین مهم است که موادی را که روی آن کار می کنید در نظر بگیرید زیرا جوهر امکان پخش دارد و باعث پخش شدن متن و نا خوانایی می شود.

تایپوگرافی باعث شناخت برند می شود

این کار درصد زیادی از هویت بصری برند شما را تشکیل می دهد ، بنابراین می تواند به نحوی مخاطبان شما را به درک و یادآوری برند شما تبدیل کند.بسیاری از ما می توانیم قلم های مرتبط با مارک هایی مانند کوکا کولا ، دیزنی و … را به یاد بیاوریم و فوراً تشخیص دهیم.

پیمایش به بالا