عوامل اصلی نقش بسته بندی انعطاف پذیر در صنعت چاپ و بسته بندی و صنایع غذایی

عوامل اصلی نقش بسته بندی انعطاف پذیر در صنعت چاپ و بسته بندی و صنایع غذایی

Rate this post

بسته بندی انعطاف پذیر با ساختارهای بروز به بازارتنوعی گسترده تر داده است. هرچه بسته بندی انعطاف پذیر در بازار برجسته تر شود.چهار عامل اساسی وجود دارد که نقش مهمی در رشد مداوم بسته بندی انعطاف پذیر در صنایع غذایی ، آشامیدنی و محصولات مصرفی و شرکت های چاپ و بسته بندی دارند.

  • عملکرد
  • نوآوری
  • راحتی
  • پایداری

عملکرد و نقش بسته بندی انعطاف

بسته بندی انعطاف پذیر در هر شکل و اندازه ارائه می شود. انواع بسته بندی از کیسه های مسطح ، کیسه های ایستاده در بازار موجود می باشد.  در صنایع غذایی ، استفاده از فیلم های مانع می تواند برای محصولات خاص استفاده نهایی بسیار مهم باشد. فیلم های مانع از نفوذ رطوبت یا اکسیژن موجود در بسته بندی جلوگیری می کنند تا عطر و طعم محصول و طراوت موجود در قفسه را حفظ کنند نمونه این نوع بسته بندی فیلم bopp می باشد.بسته بندی می تواند موارد مختلفی از جمله براق ، مات یا ترکیبی از براق و مات داشته باشد. 

قسمتی که بسته بندی انعطاف پذیر در آن باز و بسته می شود ، یک عنصر مهم برای یکپارچگی و همچنین تاثیر گذار بودن تجربه مصرف کنندگان با نام تجاری شماست. یکی از رایج ترین  قسمت باز و بسته شدن بسته ها عبارتند از: زیپ کیپ

نوآوری

ما یک بار آن را گفتیم و دوباره آن را خواهیم گفت. بسته بندی ای در بازار موفق تر است که سفارشی سازی شده باشد. و معرف برند شما باشد.بسته بندی های تبلیغاتی بسیار هدفمند و برای تولید کارآمد هستند. با استفاده از داده های متغیر و گرافیک ها با استفاده از فناوری دیجیتال .

راحتی

مصرف کنندگان واقعاً می خواهند که بتوانند بسته ای را درون کیف خودگذاشته و به جلسه ها بپردازند.که یک کیسه قابل انعطاف با یک زیپ قابل قبول میتواند پاسخگوی کار آنها باشد. حالا بیایید یک قدم جلو تر برویم – بسته بندی تک کاره – استفاده کنید.

پایداری

تمایل مصرف کنندگان برای راحتی ، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است به عنوان تمایل به پایداری در بسته بندی. طرح های پایداری توسط بسیاری از صاحبان برند در بازار اعلام می شود.  مدتی است صنعت بسته بندی برای ایجاد پلاستیک های نازک در بسیاری از انواع بسته بندی و روش های دکوراسیون ، چه ظروف ، بطری ، درب بطری و حتی برچسب ها تحت فشار قرار گرفته است. این نوع طرز فکر در دنیای بسته بندی انعطاف پذیر هیچ تفاوتی ندارد. بسیاری از تلاشهای مشترک و برنامه های طرفداری مورد بحث قرار گرفته این صنعت در حال مقابله با انواع اقدامات پایداری پایان عمر برای بسته بندی های انعطاف پذیر از جمله نرخ تجزیه ، نرخ بازیافت مجدد و کاهش مواد و ترکیب آن هستند.در مقایسه با قالب های بسته بندی سنتی ، بسته بندی انعطاف پذیر به کاهش زباله های مواد غذایی ، آسیب های حمل و نقل کمک کرده است. 

 

 

پیمایش به بالا