فروشگاه آنلاین مواد چاپ و بسته بندی : فروش انواع فیلم bopp - cpp - bopet

فروشگاه آنلاین مواد چاپ و بسته بندی : فروش انواع فیلم bopp – cpp – bopet

Rate this post

ضرورت نیاز به بسته بندی

محصولاتی که سازنده آن ها بشر است و با به کارگیری منابع طبیعی تولید می گردند، به بسته بندی نیاز دارند. نیاز به چاپ و بسته بندی را از جهت های گوناگون می توان بررسی کرد. هویت بخشی، امنیت، ایمنی و سلامت و در انتها حمل و نقل همگی از الزامات بسته بندی هستند. امروزه و در عصر مدرن بسته بندی، به زمان و مکان خاصی تعلق ندارد و مختص همه جا است.

چاپ و بسته بندی ساده ترین نیاز هر محصولی، قبل از عرضه به بازار است، چرا که در ابتدا برای شناساندن هویت تولیدکنندگان و بعد جهت محافظت از محصول در زمان حمل و نقل و نگهداری قبل از فروش، لازم و ضروری است.

هدف از بسته بندی

بسته بندی می تواند به معرفی نام، خاصیت، مشخصات فنی و شیمیایی، تاریخ مصرف، قیمت، روش مصرف و نگهداری درست از آن کالا، بپردازد. محافظت از جسم کالا، انبار کردن، بازاریابی و فروش و حفاظت از کیفیت محصول می باشد.

نقش بسته بندی

چاپ و بسته بندی کالا در تمام نقاط دنیا دو نقش بسیار مهم دارد.
۱- نگهداری کالا
۲- معرفی بهتر کالا و تشویق و ترغیب مخاطب به خرید آن

در واقع می‌توان گفت بسته بندی به عنوان یک فروشنده خاموش قلمداد می‌شود، زیرا کالا ها مستقیماً خود را به خریدار نمایش نمی ‌دهند و این پوشش آنها است که با اشکال مختلف و جملاتی کوتاه، معرف جنس داخل آنها می باشد واطلاعات لازم را به مخاطب (خریدار) ارائه می‌دهد. بسته بندی به عنوان اولین وسیله ارتباط بصری با مخاطب محسوب می‌شود. 

تعریف بسته بندی

بهترین تعریف برای واژه ی بسته بندی توسط پین در ۱۹۶۲داده شده است که امروزه نیز این تعریف به عنوان کامل ترین تعریف برای بسته بندی کاربرد دارد:

۱- یک سیستم که زمان تهیه ی کالا را جهت انتقال، توزیع، ذخیره، خرده فروشی و مصرف کاهش می دهد.

۲- یک مفهوم تضمین کننده برای تحویل مطمئن کالا به آخرین مصرف کننده در شرایط مطلوب و با حداقل هزینه است.

۳- بسته بندی یک عمل فنی اقتصادی است که هزینه ی تحویل کالا را به حداقل می رساند، در حالی که فروش و در نتیجه سود حاصل از آن را به بالاترین حد افزایش می دهد.

یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی مواد غذایی و ظروف برای فروش مستقیم محصول در بین مردم سلفون opp و bopp است که سانی پلاست تولید کننده انواع آن در تمام ابعاد و ضحامت ها است که تمام امور چاپی نیز انجام می شود.

سلفون opp چیست؟

به فیلم های پروپلینی که قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند و در صنعیت با نام های مستعار opp و bopp شناخته می شوند که به ترس نیز معروف می باشند در صنایع مختلف کاربرد های گوناگونی دارند.

کاربرد سلفون bopp ، opp ، cpp

می توان گفت بیش از ۹۰% بسته بندی های خوراکی که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید بسته بندی شده با این نوع از پلاستیک و مواد اولیه بسته بندی شده اند که به علت قابلیت چاپ پذیری بسیار بالا و بهداشتی بودن آن استفاده های بی شماری دارد که فقط به مواد خوراکی ختم نمی شود.

گروه آموزشی لفاف مهر آموز محدودیتی برای چاپ و تولید ندارد. و دقیقا آنچه را که مدنظر دارید و تصور می کنید با تضمین کیفیت به شما تحویل خواهد داد. چنانچه در انتخاب طرح و نمونه مردد هستید و یا اطلاعاتی دقیق تر در این زمینه نیاز دارید تا تصمیم نهایی را بگیرید، می توانید با کارشناس های موجود در گروه آموزشی لفاف مهر آموز تماس برقرار نمایید و راهنمایی بخواهید.

پیمایش به بالا