فروش فیلم bopp با قیمت تولیدی

Rate this post
  • فیلم پلی پروپیلن دو محوره محور (BOPP) در طول ۱۵ سال گذشته توسعه یافته است و اکنون به جای استفاده از سلفون ، کاغذ بسته بندی شده و فویل آلومینیومی کاربرد گسترده ای دارد. پلیمر مورد استفاده در ساخت آن ، پلی پروپیلن ، از نفت حاصل می شود و  از اتم های کربن و هیدروژن تشکیل شده است. تولید پلی پروپیلن بی خطر و با صرفه اقتصادی است و محصول به راحتی قابل استفاده است.

دو طرف دوخت پذیری

دو طرف دوخت پذیری” بدان معنی است که فیلم در دو جهت متفاوت کشیده شده است. جهت گیری چندین تغییر در فیلم ایجاد می کند ، مانند (کشش سخت تر) ، استحکام کششی بالاتر برای ضخامت معین ، سفتی بیشتر ، بهبود خواص نوری و بهبود سد در آب / گازها. در صورت نیاز به خاصیت سد و غیر قابل نفوذ کردن آن ، می توان با استفاده از هر دو روش: پوشش فیلم یا لایه های اکسترودینگ از مواد مختلف بدست آمده و از فرایند همگرایی استفاده کنید زیرا باعث می شود فیلم کاملاً قابل بازیافت شود. همچنین این یک فرایند کارآمدتر است.

چهار مرحله کلی وجود دارد برای تولید فیلم  BOPP

  • • فرآیندCo-اکستروژن
    • جهت گیری فیلم از دو جهت
    • برش اولیه فیلم BOPP
    • برش ثانویه یا متالیزاسیون

bopp رایگان| تست
قابلیت بازیافت فیلم BOPP

از جمله ویژگی های فیلم BOPP ، برای بسیاری از کاربردهای مختلف همان قابلیت بازیافت و تولید مجدد در محصولات هستند. در هنگام سوختن ، فقط دی اکسید کربن و بخار آب تولید می شود ، بدون هیچ گونه آلودگی. انرژی حاصل از آن آزاد شده دو برابر گرمای زغال سنگ است. با این حال ، بر خلاف محصولات کاغذ و سلولز ، BOPP  اکسترود شده قابل تجزیه نیست اما هنگامی که در محل های دفن زباله مورد استفاده قرار می گیرد ، زباله های پلاستیک بدون ایجاد تولید فرآورده های ناخوشایند یا مضر ، از مزیت مثبت تثبیت زمین برخوردار است.

ویژگی های فیلم BOPP

این ماده دارای خاصیت مانع رطوبت مؤثر است که بدون روکش حاصل می شود. به دلیل استحکام عالی در سنجهای پایین ، صافی ، وضوح ، وزن سبک و قابلیت چاپ عالی ، به یک ماده بسته بندی ضروری برای طیف گسترده ای از محصولات مصرفی از جمله مواد غذایی ، پوشاک ، پارچه و لوازم ثابت تبدیل شده است. فرایند همگرایی همچنین ویژگی های غیر نفوذ پذیری عالی را برای بسته های مطمئن و ماندگاری مناسب فراهم می آورد و از هدر رفتن محصول و ضایعات جلوگیری می کند.

فیلم سلفون BOPP

فروش فیلم bopp با قیمت تولیدی

همانطور که میدانید در صنعت چاپ و بسته بند بعد از کیفیت قیمت است که رقابت را در این بازار ایجاد میکند.

ما تولید کننده فیلم bopp هستیم و این فیلم را با قیمت تولیدی و بدون واسطه در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می دهیم.

همچنین شما میتوانید فیلم bopp رایگان از ما بخواهید! درسته ما به صورت تست تا وزن ۱۰ کیلوگرم این فیلم را به صورت رایگان

برای شما ارسال خوتاهیم کرد.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش فیلم bopp با قیمت تولیدی»

  1. مهدی نساج پور اصفهانی

    سلام وقت بخیر : میشه لطف کنید قیمتهای رول سلفن bopp با ضخامتهای مختلف و متراژ و عرض آنها را برای تولید چسب شیشه ای ۵ سانتی مشخص بفرمائید ممنونتون میشم

    1. سلام.
      وقت بخیر
      قربان قیمت فیلم bopp شفاف ضخامت ۲۰ – ۲۵ – ۳۰ – ۳۵ – ۴۰ قبل از ۹ درصد ۶۴/۹۵۰ تومان به ازای هر کیلو می باشد.
      جهت اطلاع از قیمت ضخامت های بیشتر با ما در واتس آپ در تماس باشید
      ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا