فیلم پلی استر در ضخامت های مختلف

Rate this post

فیلم های پلی استر را از ۸ میکرون تا ۳۵۰ میکرون ارائه می باشد که شامل مواد شیمیایی تحت ، رنگ سفید ، مات ، درجه مقاومت بسیار بالا است.فیلم پلی استر با استفاده از اکسترود شده پاک و فوق العاده شفاف کرونا برای صنعت تبدیل و گرافیک ، عایق الکتریکی ، برچسب ها و برنامه های دیگراستفاده می شود.

فیلم پلی استر
فیلم پلی استر

موارد استفاده از فیلم پلی استر

فیلمهای ویژه پلی استر مانند فیلمهایی با مانع بالا (به عنوان جایگزینی فویل آلومینیوم) ، فیلم پیچشی ، فیلم مات و اصطکاک بالا (COF) را ارائه می دهد. این محصولات در طیف گسترده ای از برنامه های بسته بندی ، شیرینی سازی ، لمینیت صنعتی و بسته بندی غذایی استفاده می شود. BOPET بهترین عملکرد را در کلاس های فوق دارند.

فیلم BOPET

فیلم پلی استر BOPET را بیشتر بشناسیم

این مطالعه با هدف بررسی اثربخشی یک پوشش PLA زیست تخریب پذیر بر روی بسترهای فیلم پلی اتیلن ترفتالات (BOPET) دو محوره به منظور توسعه یک لایه درزگیر تخریب پذیر برای بهبود ویژگی های عملکردی فیلم پلی استر انجام شده است. به طور خاص ، این کار بر ارزیابی فیلمهای مختلف BOPET تحت پوشش با سطح متمرکز برای درک تأثیر پوشش های معمولی بستر پلی استر در چسبندگی پوشش PLA متمرکز است. در این منظور خصوصیات سطح فیلم و توپوگرافی به ترتیب با بازتاب کل ضعیف طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه (ATR-FTIR) و میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM) مشخص می شود. در حالی که تنش سطحی آنها توسط تست های زاویه تماس بررسی شده است. علاوه بر این، چسبندگی پوشش PLA به شبکه های مختلف BOPET با آزمایش لایه لایه شدن و تجزیه و تحلیل مکانیکی دینامیکی بررسی شده است.

فیلم پلی استر BOPET

ارزیابی فیلم BOPET

علاوه بر این ، برای ارزیابی ویژگی های نوری مه و اقدامات شفافیت انجام شده است. مشخص شد که درمان تاج در افزایش انرژی سطح و زبری بستر با توجه به یک درمان شیمیایی مؤثر است. چسبندگی پوشش به BOPET تحت درمان با تاج در مقایسه با فیلم های BOPET شسته و رفته و تحت درمان با مواد شیمیایی بالاتر بود. بهبود در چسبندگی PLA در BOPET تحت درمان با تاج بر اساس اکسیداسیون سطح به دلیل تخلیه الکتریکی تعبیر شده توسط آنالیزهای AFM و ATR-FTIR تفسیر شد. در واقع افزایش سطح تماس و گروههای کاربردی که قادر به ایجاد پیوندهای هیدروژن و سایر برهمکنشهای مولکولی هستند .

فیلم BOPP

فیلم BOPP در کنار BOPET

فیلم  BOPP و BOPET به طور گسترده ای برای بسته بندی های انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرند. تا از جذابیت مناسب ، محافظت از محصول و ماندگاری طولانی اطمینان حاصل شود. نمونه های متداول بسته بندی انعطاف پذیر ساختارهای مختلف بسته بندی منفرد یا چند لایه مانند کیسه های بسته بندی است.

پیمایش به بالا