فیلم چند لایه برای بسته بندی منجمد

فیلم چند لایه برای بسته بندی منجمد

Rate this post

غذاهای منجمد به بسته بندی احتیاج دارند که آن را در قفسه های فریزر محافظت  کند ، عملکرد پخت آن در دست مصرف کننده است و با عمل به ان به راحتی می تواند از محصول استفاده کند.(طرز مصرف روی بسته بندی )

بسته بندی انعطاف پذیر  سالهاست که در صدر تحولات بسته بندی فیلم های مواد غذایی منجمد بوده و مواد بسته بندی تولید کرده است که بطور گسترده در مقیاس جهانی مورد استفاده قرار می گیرند و به مارک های تجاری کمک می کنند. برای بسته بندی سیب زمینی سرخ شده ، سبزیجات ، میوه ، گوشت ، ماهی و غذاهای آماده به علاوه بسیاری از محصولات دیگر بسته بندی می کنیم.

فیلم چند لایه برای بسته بندی منجمد

خواص فیلم های چند لایه برای بسته بندی:

  • محافظ مطمئن و عالی
  • یک درزگیر عالی بدون نفوذ هوا و مواد
  • درجه حرارت کم فشار برای حداکثر رساندن سرعت خط بسته بندی برای مشتریان.
  • مقاومت در برابر سوراخ و یا پاره شدن آسان

 

بسته‌بندی انعطاف پذیر با محافظت بالا

مواد مختلفی در محصولات شما ممکن است با مواد بسته بندی در تعامل بوده و بر کیفیت و یکپارچگی محصولات شما تأثیر بگذارد.

شرکت های زیادی در زمینه تولید لمینیت های بسته بندی انعطاف پذیر برای محصولات “با محافظت بالا” (از جمله محصولاتی که نیاز به بسته بندی با مانع گاز و / یا خاصیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی دارند) در حال انجام کار هستند.

بسته بندی انعطاف پذیر

چگونگی کار یک شرکت بسته‌بندی

  • ابتدا محصول شما را آنالیز می کنند و از بانک اطلاعات مواد تشکیل دهنده خود را برای تعیین بهترین مواد بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می کنند.
  • سپس ،  فیلمهای بسته بندی انعطاف پذیر مهندسی شده را برای سازگاری با محصولات در آزمایشگاه مهندسی آزمایش کرده و گزارش کاملی از نتایج را در اختیارتان قرار می دهند.

در اخر بسته بندی انعطاف پذیر را برای برخی از سخت ترین محصولات بسته بندی ارائه می دهند.

 

پیمایش به بالا