فیلم BOPP صدفی سفید برای لیبل IML

فیلم BOPP صدفی سفید برای لیبل IML

۵/۵ - (۱ امتیاز)

با بهبود سطح زندگی ، در تکنولوژی برچسب قالب به طور گسترده استفاده می شود. لیبل IML در مقایسه با راه حل مستقیم ظروف چاپی یا مستقیم روی صفحه نمایش مستقیم ، گرافیک , خلاقیت برتر را ارائه می دهد.IML برچسب های برش خورده ای هستند که برای پوشاندن هر چهار طرف و کف یک ظرف مستطیل یا برچسب بریده شده از محل بسته شده در اطراف ظروف استوانه ای یعنی ظروف رنگی کوچک و بزرگ یا سطل مانند سطل ها و ظروف های ماست ساخته شده اند.

فیلم bopp صدفی سفید برای برچسب IML

  • فیلم BOPP به علت استحکام بالا و همچنین شفافیت عالی برای استفاده در لیبل IML مناسب است ،همچنین برای چاپ های SHEET و برای ظروف بززگ مانند سطل های بزرگ مناسب است.
    فیلم BOPP در لیبل های پشت چسب دار قابل استفاده می باشد.
  • فیلم BOPP باید دارای پروانه بهداشتی ساخت از معاونت غذا و دارو , وزارت بهداشت باشد که در استفاده مواد غذایی مشکلی ایجاد نکند.

تولید کنندگان بسته بندی می توانند این فیلم را از شرکت های تولید فیلم BOPP تهیه کنند.

 

فیلم BOPP صدفی سفید برای لیبل IML

برچسب زدن پلاستیک در قالب ، دوام و کارآیی بهتر را ارائه می دهد 

نه تنها برچسب های درون قالب از لحاظ ظاهر عالی هستند ، بلکه چندین مزیت مهم دیگر از جمله موارد زیر دارند:

  • دوام عالی . لیبل IML از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است زیرا در دیوارهای ظروف پلاستیکی تعبیه شده است.
  • بهبود انعطاف پذیری . برچسب زدن درون قالب به گرافیک و مارک تجاری اجازه می دهد تا تقریباً در هر سطح یک ظرف پلاستیکی اعمال شود. این چیزی است که با استفاده از روش های دیگر برچسب زدن به راحتی قابل انجام نیست.
  • مقرون به صرفه تر است اکثر روش های دیگر برچسب زدن به ماشین آلات مخصوصی احتیاج دارند که ابتدا باید چسب را اعمال کرده و سپس برای اطمینان از یک برچسب در یک ظروف پلاستیکی استفاده کرد. برچسب زدن درون قالب هزینه های مورد نیاز برای اجرای یک برچسب زدن ثانویه و تزئینات عملی را از بین می برد.
  • کاهش تولید زمان . لیبل IML به جای اینکه قالب ظروف پلاستیکی را بسازد و ظرف را به یک بخش جداگانه بفرستد تا برچسب ها اعمال شوند همه این مراحل را یکجا انجام می دهد تا ظروف قالب به سرعت آماده پر شدن شوند.
  • سازگار با محیط زیست . برچسب های درون قالب با استفاده از همان ظرف پلاستیکی ماده (پلی پروپیلن) ایجاد می شوند. این بدان معنی است که می توان در پایان عمر ظروف ، کل ظروف پلاستیکی ، برچسب و همه آنرا بازیافت کرد.

 

پیمایش به بالا