لفاف-شکلات-و-پاستیل

لفاف شکلات و پاستیل

Rate this post

زمانی بسته بندی و لفاف شکلات و پاستیل مد نظر کسی نبود و همگان سعی داشتند تا به شکل ساده و بی‌آلایشی محصولات خود را وارد بازار کنند ولی امروزه بسته بندی لفاف شکلات و پاستیل تبدیل به یک بوم نقاشی برای طراحی شده تا شرکت ها هنر خودشان را به رخ رقیبان بکشند و ایده‌های ناب و دور از انتظار را به وجود آورند. البته قابل ذکر است که بسته ‌بندی یک محصول می ‌تواند تاثیر زیادی در طعم و بسته آنان بگذارد پس رنگ جعبه نشان‌ دهنده محتویات آن است.

انواع لفاف های شکلات و پاستیل از نظر جنس مورد استفاده:

جعبه‌ های مقوایی
جعبه ‌های چوبی
جعبه‌ های فلزی شکلات
جعبه های شکلات با تزیینات فانتزی

جعبه شکلات:

این جعبه ‌ها به صورت تکی و چندتایی، دارای شکل ‌های مختلف تولید می‌ شوند. در شکلات هایی که با جعبه در تماس هستند از مقواهای بهداشتی استفاده شده، ولی در انواع دیگر از جنس ‌های کرافت، پشت طوسی و ایندربورد می‌ توان بهره برد.
همچنین جعبه هایی وجود دارد که روی آن‌ها با طلق مشخص ‌ تا مشتری قبل از خرید کیفیت محصول را مشاهده کند.

استند شکلات و پاستیل:

برای شکلات های کوچک و تخته‌ای بسته ‌بندی با لفاف شیک و زیبایی تهیه شده تا آن را محافظت کند. همچنین می توانند شرکت ها از این مدل برای برندینگ فروشگاه خود متناسب با رنگ لوگو، رنگ محصول و برند خود استفاده کنند.

پاکت شکلات و پاستیل:

این نوع پاکت‌های کاغذی برای شکلات‌های کوچک با زیبایی و طراحی شیک استفاده شده و می‌ توانند از آن‌ها به‌ خوبی محافظت کنند.

جعبه ترافل:

ترافل هم نوعی شکلات بوده که در بسته‌ بندی‌های خاص و چند تایی به فروش می ‌رسد.

جعبه شکلات هدیه:

شکلات در بیشتر مناسبت ‌ها مخصوصاً ولنتاین مورد استقبال قرار می ‌گیرد.
برای این هدف صرف شده جعبه های شیک و خاص با طلا کوب یا یووی که نسبت به گرماژ مقاومت بالایی دارند طراحی گردد و دارای شکل قلبی و معمولاً رنگ قرمز هستند.

پیمایش به بالا