لفاف-چیپس-و-اسنک

لفاف چیپس و اسنک

Rate this post

هر نوع میان وعده مانند چیپس، اسنک، چوب شور و. . . به خاطر محبوبیت زیاد در میان مردم، باعث شد تا ذخیره سازی و شرایط نگهداری آن بیشتر مورد توجه قرار گیرد. هر شرکتی باید در هنگام بسته بندی و لفاف چیپس و اسنک و پفک بالاترین کیفیت و حداکثر ماندگاری را در نظر بگیرد.
همانگونه که می ‌دانیم از گذشته تا امروز بسته بندی معمولی و متعارف اسنک ها تغییر کرده وبسته های شفاف که غیر قابل تزریق بودند عوض شدند. انواع لفاف برای بسته ‌بندی و لفاف چیپس و اسنک وجود دارد. در بسته‌ بندی اسنک می توانیم از کیسه‌های تخت (بسته ‌بندی پلاستیکی) که دارای پایه پایدار و مسطح است و به راحتی در قفسه فروشگاه ها می توان قرار داد، استفاده کرد.

مزیت بسته‌ بندی و لفاف چیپس و اسنک:

  • * مقاوم در برابر رطوبت و اکسیژن
    * سازگاری با محیط زیست
    * حمل و ذخیره آسان
    * امکان صادرات به انواع بازارهای جهانی و جدید
    * حفظ طعم، بافت و ارزش غذایی محصول
    * افزایش ماندگاری محصول در بسته
    * ارتقاء کیفیت و افزایش فروش
    * مدت ماندگاری ۱ تا ۲ سال

بهترین بسته‌ بندی و لفاف چیپس و اسنک:

بهترین بسته ‌بندی برای چیپس و اسنک از نوع متالایز می ‌باشد. زیرا دارای پوشش فلزی است که نور را از خود عبور نمی ‌دهد. همچنین از تکنیک MAP (گاز نیتروژن) برای ماندگاری بالا استفاده می ‌شود.
در این نوع بسته‌ بندی گاز ازت (نیتروژن) وجود دارد که عده‌ای تصور می‌ کنند کارخانه ‌ها برای داشتن سود بیشتر این کار را انجام داده‌اند، درحالی‌ که نمی ‌دانند گاز باعث جلوگیری از اکسید شدن روغن موجود در چیپس و اسنک می شود و از ایجاد ترکیبات سمی و مضر و همین‌ طور از مچاله شدن محصول جلوگیری می ‌کند.
نکته قابل ‌توجه در اسنک ها، رطوبت متفاوت در آن‌ها است. هنگامی که بسته ‌بندی باز می شود بعد از مدتی حالت ترد و کرانچی بودن را از دست می‌دهند و هرچقدر زمان بگذرد این حالت بیشتر می ‌شود، پس بهترین توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید یا از بسته ‌های کوچک ‌تر استفاده کنید و یا اگر یک بسته را باز کردید در همان ساعت اولیه تا انتها مصرف شود.

پیمایش به بالا