دوخت کیسه و پاکت با فیلم bopp

لمینت های قابل بازیافت تا بسته بندی انعطاف پذیر

Rate this post

بسیاری از بسته بندی های انعطاف پذیر به راحتی قابل بازیافت نیستند. به خصوص بسته بندی مواد غذایی آماده برای خوردن مواد غذایی مانند چیپس. کراکرها ، بیسکویت ها ، غلات و سایر محصولات با ورقه ورقه ورقه شده و به مدت طولانی تر محصولات را تازه نگه می دارند. با این حال ، این بسته بندی های پلاستیکی مورد استفاده مجدد قرار نمی گیرند. در برخی موارد ، تولید کنندگان بسته های پستی را با قفل های فشرده ارائه می دهند که کاربر نهایی می تواند از آن برای ذخیره محصول استفاده کند. با این حال ، در صورت دور ریختن ، بسته بندی با سهولت قابل بازیافت نیست. با استفاده از لمینت های قابل بازیافت ، پس از دفع ، ایستگاه های بازیافت می توانند در استفاده مجدد از پلاستیک اطمینان حاصل کنند.

افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان

اکنون مردم بسیار آگاه هستند که تأثیر منفی مصرف آنها بر روی کره زمین چیست. مصرف کنندگان طرفدار شرکت هایی هستند که رد پای کربن را برای آنها آسان تر می کنند. حتی اگر یک مصرف کننده به طور جدی کاری برای کمک به کره زمین انجام ندهد ، دوست داشتن محیط زیست یک محصول هنوز هم می تواند یک انگیزه برای مشتریان باشد. USP بسیاری از محصولات چیزی جز دوست داشتن محیط زیست ، به ویژه کالاهای پس از مصرف نیست. بنابراین ، استفاده از بسته بندی قابل بازیافت نه تنها می تواند به عنوان یک استراتژی خوب بازاریابی عمل کند بلکه به سیاره نیز کمک خواهد کرد.

کیسه پلاستیکی بازیافت شده

افزایش قابلیت دسترسی به محصولات بسته بندی پایدار

بسته بندی پایدار هرگز ارزان  و به آسانی در دسترس نبوده است. اکنون تولید کنندگان در حال ساخت لمینت های قابل بازیافت هستند و بسته بندی هایی که از این ماده استفاده می کنند به راحتی در دسترس است. اینها مانند بسته بندی های معمولی قابل تنظیم هستند و تمام خواصی را دارند که لمینت غیر قابل بازیافت می تواند داشته باشد.

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای مشاوره و خرید فیلم های bopp – bopet – cpp با شماره ۰۹۱۳۴۶۱۰۲۷۶ تماس بگیرید…[/box]

نتیجه

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بیشتر تولید کنندگان می توانند لمینت های قابل بازیافت را انتخاب کنند. علاوه بر فشار دولت ، مصرف کنندگان محصولات سازگار با محیط زیست را نیز ترجیح می دهند. علاوه بر این ، بازیافت در حال حاضر آسان تر است و بنابراین معقول تر انتخاب مواد قابل بازیافت است.

پیمایش به بالا