لیبل IML چیست؟ 6 مزیت برچسب زدن با IML

لیبل IML چیست؟ ۶ مزیت برچسب زدن با IML

۴/۵ - (۱ امتیاز)

IML مخفف برچسب زدن درون قالب است. این فرایندی است که هر دو محصول و یک برچسب را با هم ترکیب می کند و آنها را به یک محصول با ظاهر عالی تبدیل می کند.فرآیند IML به شما امکان می دهد تا در مرحله قالب گیری ظروف یا قطعات پلاستیکی ، برچسب های قالب (تصاویر گرافیکی با کیفیت بالا) را به پلاستیک چاپ و بسته بندی کنید. مانند بسته بندی مواد غذایی ، لیوان و  سطل ماست،  بسته بستنی ، سطل رنگ ، جعبه غذایی، موارد نگهداری ، مبلمان پلاستیکی ، قطعات خودرو ،…

 برچسب زدن قالب در مراحل تولید زیر قابل انجام است:

  • قالب تزریق
  • قالب سازی ضربه ای
  • ترموفرمینگ

لیبل IML چیست؟ 6 مزیت برچسب زدن با IML

 ۶ مزیت برچسب زدن با IML 

  1. حداکثر کیفیت
    تکنیک چاپ افست تصاویر با وضوح بالا را تضمین می کند. علاوه بر این ، می توانید تمام طرف های یک ظرف را با یک برچسب تزیین کنید.
  2. قوی و بهداشتی
    در برچسب های قالب در برابر رطوبت و تغییرات بزرگ دما مقاومت می کند: بهترین راه حل برای تزئین ظروف پلاستیکی برای محصولات منجمد و یخچالی است! در برچسب های قالب همچنین مقاوم در برابر خراش هستند.
  3. مدت زمان تولید کمتر و هزینه های تولید کمتر
    در طول فرآیند برچسب زدن قالب ، ظروف در یک مرحله ساخته و تزئین می شوند. نگهداری ظروف خالی غیر ضروری می شود ، هزینه های انبار و حمل و نقل کاهش می یابد.
  4. سازگار با محیط زیست
    بسته بندی و برچسب از همان ماده تشکیل شده است و بنابراین می توان به طور کامل بازیافت شد.
  5. طیف گسترده ای از گزینه های ظاهری
    همان محصول بسته بندی پلاستیکی را می توان با طیف گسترده ای از مواد مختلف تزئین کرد ، یک لاک را به آن تزریق کرد. این به شما امکان می دهد محصول خود را در قفسه متمایز کنید.
  6. تغییر سریع طراحی
    فقط یک تغییر از یک طراحی برچسب به دیگری در لیبل IML شما نیاز به تغییر سریع دارد. در هنگام شروع طراحی جدید تقریبا هیچ ضرر تولیدی وجود ندارد.

فیلم bopp صدفی سفید برای لیبل iml

هنگام راه اندازی یک پروژه IML ، مهم است که نه تنها هدف اصلی پروژه را به تهیه کنندگان برچسب اطلاع دهید ، بلکه شرکای دیگری که درگیر آن هستند مانند دستگاه پردازش ، قالب و شرکای اتوماسیون. تبادل پارامترهای تولید بین همه شرکا به شما کمک می کند تا هر پروژه IML را به موفقیت تبدیل کنید!

پیمایش به بالا