بسته بندی وکیوم

مزایای بسته بندی وکیوم : بسته بندی غذایی

Rate this post

بسته بندی وکیوم یا بسته بندی های خلاء نوعی از بسته بندی جوی اصلاح شده است. که در سراسر جهان مورد استفاده است. بسته بندی وکیوم اکسیژن جوی را از کالاهای اولیه بسته شده خارج می کند. اکسیژن منبع اصلی تخریب محصول است. از بین بردن اکسیژن اغلب می تواند به طولانی شدن عمر محصول کمک کند. کالاهای مصرفی و غیر مصرفی در اثر بسته بندی وکیوم محافظت می شوند.

عمر مفید

مطالعات نشان داده اند که بسته بندی وکیوم می تواند ماندگاری محصول را از ۵۰٪ -۴۰۰٪ افزایش دهد. نکته اصلی افزایش عمر مفید محصول ، تعیین جو ایده آل در بسته بندی برای بسته بندی محصول است. این مورد می تواند ورود گاز بی اثر یا کاهش اکسیژن به سطح ایده آل باشد. بسته بندی های خلاء همچنین برای بسیاری از محصولات که به ذخیره طولانی مدت فریزر تبدیل می شوند ، نوعی بسته بندی مناسب است. کیسه های خلاء مناسب می توانند سوخت فریزر را به طرز چشمگیری کاهش دهند. این یک بسته بندی انتخابی برای نگهداری گوشت در سراسر جهان است.

کاهش از دست دادن محصول ( کاهش ضایعات غذایی )

افزایش ماندگاری مستقیماً بر کاهش تلفات محصول برای شرکتهای موجود در محصولات موجودی تأثیر می گذارد. کاهش تلفات محصول به کاهش هزینه های مصرف کننده کمک می کند.

بسته بندی وکیوم

مانع مهر و موم شده از عناصر خارجی

متداول ترین فیلم خلاء ضخامت ۳ میلی متر دارد. بسته بندی خلاء با داشتن مهر و موم مناسب می تواند از محصولات در برابر گرد و غبار ، رطوبت ، حشرات و انواع دیگر عناصر خارجی که ممکن است به محصولات آسیب برساند یا محافظت می کند. 

بدون مواد نگهدارنده شیمیایی

بسته بندی وکیوم نیاز مواد نگهدارنده شیمیایی را از بین می برد. با مخلوط مناسب اکسیژن تا گاز بی اثر ، محصولات بدون استفاده از نگهدارنده های متداول می توانند دوام بیشتری داشته باشند.

جدول مزایا / مضرات بسته بندی وکیوم

مزایا مضرات بسته بندی وکیوم
افزایش قابل توجه عمر مفید مواد گازهای خارجی می توانند هزینه را افزایش دهند
مانع از عناصر خارجی برای افزایش عمر مفید باید از سطح مناسب گاز و میزان اکسیژن استفاده کرد
بسته بندی خارجی پاک و قابل مشاهده
حداقل نیاز به ذخایر شیمیایی بر اساس هر محصول ممکن است پیوست های مهر و موم اضافی مورد نیاز باشد
سریع و کارآمد برچسب زدن های اضافی که اغلب مورد نیاز است
کاهش از دست دادن محصول ( کاهش ضایعات محصول ) کیسه های خلاء اصلی می توانند برای باز کردن مشکل باشند
گزینه بسته بندی مقرون به صرفه
عالی برای ذخیره سازی فریزر
گزینه بسته بندی حرفه ای و پذیرفته شده ای که در سراسر دنیا استفاده می شود
پیمایش به بالا