معرفی 3 بخش بسته بندی : هدف بسته بندی

معرفی ۳ بخش بسته بندی : هدف بسته بندی

Rate this post

شروع یک تجارت الکترونیکی جدید یا راه اندازی یک شغل جدید بسیار پر تنش است ، و مدت زیادی نمی گذرد که توجه شما به دنبال پیدا کردن بسته بندی مناسب برای ارتقاء محصول شما و تبلیغ برند شما باشد. با توجه به این نکات ، ما سعی کرده ایم تا قسمت هایی از این بخش را آسان کنیم تا کار خود را با اطلاعات کامل شروع کنید.

به چه نوع بسته بندی نیاز دارید؟

ابتدا بیایید به عملکردهای اصلی انواع بسته بندی مورد نیاز خود بپردازیم.. راه حل صحیح به محصول شما بستگی دارد ، جایی که قصد فروش آن را دارید و اینکه چگونه قصد دارید آن را به مشتری خود تحویل دهید. ممکن است شما فقط به یک گزینه یا ترکیبی از آنها نیاز داشته باشید.

بسته بندی برای مصرف کننده / خرده فروشی :

این همان بسته‌بندی اولیه است ، بخشی که در تماس مستقیم با محصول شما قرار می گیرد. این می تواند بطری باشد یا می تواند حاوی نوشیدنی یا نوار شکلاتی باشد که از مواد غذایی در برابر آلودگی محافظت می کند. حتی می تواند یک جعبه هدیه فانتزی که یک قطعه گران قیمت از لباس یا جواهرات در آن ارائه شده است باشد.

بسته بندی اولیه

هدف اصلی بسته‌بندی اولیه محافظت ، نگهداری و حفظ محتوای آن است. همچنین می تواند برای انتقال اطلاعات مهم در مورد محصول مورد استفاده قرار گیرد و یا کالایی که در آن قرار دارد را به صورتی جذاب و زیبا به مصرف کننده نشان دهد – می تواند بخشی از اطلاعات محصول را به مشتری نشان دهد.

در مواردی که محصول به تنهایی در این بسته بندی نمایش داده می شود ، این بسته بندی اصلی برای برند سازی محصول و اولین تعامل مستقیم مشتری با برند شما خواهد بود.

بسته بندی مصرف کننده / خرده فروشی :

بسته‌بندی ثانویه :

هدف از این امر می تواند محافظت از محصول در هنگام حمل باشد. این بستگی به نوع بسته‌بندی داخلی و مورد نیاز شما دارد. در بعضی موارد نیز می تواند برای اهداف لجستیکی و شناسایی استفاده شود.

بسته‌بندی ثانویه می تواند به شکل SRP / RRP (بسته‌بندی آماده یا خرده فروشی آماده ) باشد.

بسته‌بندی ثانویه نیز می تواند فرم جعبه بیرونی که مثلا بطری ها یا قوطی های شما داخل ان است را به صورت واقعی روی بسته‌بندی به مشتری نشان دهد.

نمایش لوکس یا جعبه هدیه ای است که در آن ارائه شده است.

 بسته بندی ثانویه

بسته‌بندی بیرونی:

این بسته‌بندی برای ارسال ایمن محصولات خود به مصرف کننده یا خرده فروش ها مورد نیاز است.  این عنصر بسته بندی اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد. به خصوص با افزایش خرده فروشاندر فضای مجازی یا همان فروشگاه های اینترنتی.

بسته بندی بیرونی اغلب یک جعبه راه راه است ، می تواند یک جعبه پستی باشد که دارای درب انتگرال باشد. برای تحویل ایمن محصول و محافظت مستقیم از بسته بندی داخلی یا محصول ، باید به اندازه کافی محکم باشد.

بسته بندی بیرونی

 

 

 

 

پیمایش به بالا