موارد استفاده ساک دستی تبلیغاتی پلاستیکی

موارد استفاده ساک دستی تبلیغاتی پلاستیکی

Rate this post

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر طرفدارترین و بهترین کادوی تبلیغاتی به شمار می‌رود که فوق العاده کاربردی است. از این ساک دستی‌ها برای دسته بندی و همچنین نگهداری محصولاتی که از فروشگاه‌ها و مراکز خرید تهیه می‌شوند استفاده می‌شود. بهره گیری از ساک دستی،برای حمل راحت‌تر محصولات شما توسط مشتری و همچنین برای تبلیغات فوق العاده تاثیر گذار و حائز اهمیت می‌باشد.

ساک‌دستی تبلیغاتی برای دسته بندی کدام محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

  • برای دسته بندی کالاهای فروشگاهی مثل: ساعت، زیورآلات، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات الکترونیکی و بسیاری کالای دیگر.
  • جهت دسته بندی هدایای تبلیغاتی مثل: کتاب، ست‌های مدیریتی، انواع سررسید، لوح یاد بود و هدایای با ارزش دیگر.
  • برای دسته بندی انواع و اقسام کاتالوگ‌ها، فولدرها، سندها، بروشورها و همچنین فهرست که در زمان بارگذاری فستیوال‌ها و سمینارها، بسیار بیشتر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

 

ساک‌دستی تبلیغاتی پلاستیکی

زمان بهره گیری از ساک‌ها و پاکت‌های تبلیغاتی به ۱۰۰ سال رسیده و روز به روز موارد استفاده از آن‌ها بیشتر و بیشتر شده است.
در گذشته، مردم هنگام خرید محصولات و کالاها، از کیسه برای حمل و همچنین نگهداری این کالاها استفاده می‌نمودند اما حتما شماهم می‌دانید که پلاستیک زمان زیادی برای تجزیه شدن نیاز دارد.
به همین علت، با گذشت زمان ساک‌های پارچه‌ای مورد استفاده قرار گرفتند چون هم کیفیت بالایی دارند و هم اینکه از پلاستیک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید ساک دستی تبلیغاتی

ساک‌های دستی تبلیغاتی یکی از محصولات پر کاربرد در زمینه تبلیغات می‌باشد.
این ساک‌ها از لحاظ ابعاد و همچنین جنس به چند دسته تقسیم می‌شوند مانند:

  • ساک دستی مقوایی
  • ساک دستی پرسی
  • پارچه‌ای:
    ساک دستی پارچه‌ای به دو روش دوختی و پرسی به تولید می‌رسد.
    به طور کل، این ساک در گرمای ۹۰ و ۶۰، با تنوع دادن در رنگ و پارچه و به طور کامل بر اساس سلیقه شما قابل چاپ می‌باشد.
    در بین انواع و اقسام ساک‌های تبلیغاتی، بهترین آن‌ها ساک پارچه‌ای می‌باشد به دلیل اینکه وزنی سبک دارند و حمل کالا با آن‌ها آسان تر است.
  • کاغذی :
    این نوع ساک دستی تبلیغاتی، همان‌گونه که از نامش پیداست، از جنس کاغذ تهیه می‌گردد و در کسب و کارهای مختلف، کاربردهای متفاوتی دارد.
    ساک دستی کاغذی از مواد قابل تجزیه و همگام با طبیعت تولید می‌گردد که توانایی این را دارد تا سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
    همچنین شما می‌توانید برای تبلیغات و همچنین چاپ لوگوی خود بر روی این ساک‌ها اقدام نمایید.
  • ساک برزنتی
  • سوزنی

 

پیمایش به بالا