وضعیت مالی صنعت بسته بندی جهان

وضعیت مالی صنعت بسته بندی جهان

Rate this post

بحران مالی که در بازار جهان رخ داده است ، برای صنعت بسته بندی و مصرف کننده تهدید جدی شده و ارزش بازار و هزینه های کالاهای بسته بندی شده اش کاهش داده است. اما سطح مصرف هنوز کاهش نیافته است. با وجود اینکه کل هزینه های بسته بندی مصرف کننده کاهش یافته است ، مشتری بطور مداوم به دنبال خرید مواد غذایی و نوشیدنی های بسته بندی شده با گزینه های ارزان تر است.

بسته بندی بهداشتی

بسته بندی بهداشتی

مواد غذایی و نوشیدنی های بسته بندی شده به عنوان بزرگترین بازارهای مصرف کننده نهایی در نظر گرفته شده و ۷۰ درصد از فروش نیز پاسخگو هستند. بسته بندی ممکن است با بسیاری از صنایع دیگر مانند بسته بندی بهداشتی و خرده فروشی همراه باشد. بسته بندی صنعت  بهداشتی و محصولات و برنامه های بهداشت شخصی دو زمینه اصلی است که بیش از ۱۰ درصد فروش را در بسته بندی مصرف کننده جهانی انجام داده است. در طی سالهای ۲۰۰۹-۲۰۱۴ ، بسته بندی مواد آرایشی رشد چشمگیری به همراه محصول بهداشتی ایجاد کرده است.

تاثیر بسته بندی پلاستیکی در جهان

تاثیر بسته بندی پلاستیکی در جهان

از نظر مواد بسته بندی به صورت جهانی ، بسته بندی پلاستیکی نقش عمده ای در فروش بسته بندی جهانی و سهم عظیم در بازار دارد. رشد سریعتر در صنعت بسته بندی سفت و سخت پلاستیکی و محدوده تمرکز Rexam در دوره ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ است که انتظار دارد از رشد مستمر نرخ رشد سالانه برخوردار باشد. محرک های رشد با افزایش محبوبیت بسته بندی های منفرد تأثیر می گذارد. پلاستیک ها همچنان از مزایای پیشرفت در خصوصیات مواد که باعث تعویض مواد بسته بندی سنتی ، به طور عمده شیشه ای می شوند ، بهره مند می شوند.

صنایع جهانی بسته بندی مواد و ماشین آلات بسته بندی سالانه نزدیک به ۵۰۰ میلیارد دلار ایجاد می کند و این رقم ۱ تا ۲ درصد تولید ناخالص داخلی در کشورهای صنعتی را به خود اختصاص می دهد. مطابق سازمان بسته بندی جهانی ، نتایج فوق پشتیبانی می شود و ۱ شرکت لاک برای تولید مواد بسته بندی وجود دارد که عملکرد و نمایندگی تقریبا ۵ میلیون شغل را دارند.

بسته بندی غذایی

گرایش بازار به بسته بندی : بسته بندی غذایی

فن آوری بسته بندی با تکیه بسته بندی غذایی و ایمنی و حمل و نقل نیز در حال رشد سریع است. سوپر مارکت ها بسیار وابسته به صنعت بسته بندی هستند و امکان توسعه بدون بسته بندی امکان پذیر نیست.پیشرفت های اخیر در صنعت بسته بندی ، بسته بندی سازگار با محیط زیست است که به تولید صنایع بسته بندی برای دستیابی به محصولات قابل استفاده مجدد برای مصرف کنندگان در استفاده از زباله کمک می کند و بیماری های مضر ناشی از زباله ها را محدود می کند. مسئله اصلی صنعت بسته بندی با دوام و پایداری است و شرکت های بسته بندی برای بازیافت و ترغیب آنها نسبت به قوانین دولت متکی هستند. وزن سبک و بسته بندی سنتی گزینه های جایگزینی برای تولید کنندگان برای کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل است.

پیمایش به بالا