پاکت-ترحیم-در-تهران

پاکت ترحیم در تهران

Rate this post

 

پاکت پذیرایی ترحیم را از کجا تهیه کنم؟ بهترین راه برای خرید پاکت پذیرایی در مراسم ختم چیست؟ قیمت پاکت های پذیرایی ترحیم در تهران چقدر است؟

طبق سنت هایی که از قدیم در ایران انجام می شود، بعد از فوت شخصی، بقیه افراد برای تسکین درد بازماندگان و تسلی روح متوفی مراسم ترحیم برگزار می کنند. اکثرا برای فرد فوت شده چهار مراسم ختم (سوم)، هفتم، چهلم و سالگرد گرفته شده و همه سعی خانواده برگزاری یک مراسم ترحیم باشکوه و شایسته است. مراسم ترحیم را می توان در منزل فرد فوت شده یا یکی از بستگان نزدیک ، مسجد و آرامگاه او برگزار می گردد.

در سالهای گذشته نحوه برگزاری مجالس ترحیم تغییراتی کرده است. در شهر تهران هم مانند بقیه شهر های کشور ما این مراسم ها انجام شده و همه تلاش خانواده متوفی داشتن یک مراسم آبرومند و در خور شایسته عزیزانشان است. بعضی از خانواده ها مجالس را در سالن های همایش، کنفرانس و تالارهای پذیرایی برگزار می کنند و عده دیگر دوست دارند در شبستان مسجد باشند.

از بخش های متداول و رایج و مهم مجالس ترحیم در تهران را می توان به پذیرایی مراسم اختصاص داد. معمولا برای پذیرایی مهمان ها در مراسم از انواع میوه (بیشتر مواقع موز)، شیرینی های مخصوص مراسم ترحیم، کیک، نوشیدنی( اب میوه و آب معدنی)، حلوا و خرما استفاده می شود. به علت زمان کم در پذیرایی برای راحتی و ایجاد نظم بهتراست از پاکت های مخصوص ترحیم استفاده شود. این پاکت ها در اندازه های مختلف، ضد آب و رطوبت وجود دارد و می توان طبق سلیقه افراد انواع پذیرایی ها  را قبل از مراسم داخل آن گذاشت. پاکت های ترحیم به علت مقاومت بالا در برابر عوامل بیرونی و فشار می توانید آن را از شب قبل آماده و در کارتن یا جعبه های بزرگ بچینید. از ویژگی های بارز و کاربردی پاکت های ترحیم تهران قابلیت ایستایی خوب، دارای درب آسان‌ باز شو، ظاهر شکیل و زیبا، قیمت مناسب (دارای مزایای زیاد و مقرون به صرفه)  آن را می توان ذکر کرد.

 

پیمایش به بالا