چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال و روندهای مؤثر بر بازار بسته بندی

Rate this post

چاپ دیجیتال سریعترین تکنولوژی چاپ برای برچسب های تزئینی است. طبق تحقیقات صنعت ، انتظار می رود که بخش چاپ دیجیتال از سایر فناوریهای چاپ برچسب با حاشیه قابل توجهی ادامه یابد. با پیشرفت فناوری ، سرعت مطبوعات و قابلیت ها بطور مداوم در حال افزایش است و به این ترتیب باعث ادامه رشد می شود.

با چاپ دیجیتالی به طور مستقیم بر روی بستر (کاغذ یا فیلم های چاپ پذیر ) چاپ می شود و روند پردازش و صفحات یا سیلندرها را از بین می برد. این باعث صرفه جویی در وقت ، کاهش هزینه ها می شود و امکان تولید کوتاه چاپ را می دهد.

کیفیت و تنوع

همچنین این چاپ با کیفیت فوق العاده ای همراه با ثبت کامل رنگ ها همچنین برای دستیابی بهتر به تصاویر ، افزایش نقطه کمتری (مقدار نقاشی رنگ در طول چاپ گسترش می یابد) نیز وجود دارد.

در دستگاههای چاپ دیجیتال ، داده های دیجیتال (متن و تصاویر) مستقیماً از رایانه به مطبوعات منتقل می شوند. اطلاعات متغیر از یک پایگاه داده (کدنویسی دسته ای ، نام ها ، عکس ها و غیره) می تواند بدون نیاز به تولید صفحات جدید یا آماده سازی های اضافی برای هر اجرا بر روی هر برچسب چاپ شود – ساختن فرصت های سفارشی سازی بی پایان.

با برچسب های دیجیتالی ، برچسب های دیجیتالی چاپ شده نیز می توانند برش سفارشی باشند و از ویژگی های تمیز کردن فویل گرم و سرد ، انواع جلوه های ویژه و برجسته استفاده می کنند.

پرس دیجیتال HP

 

مزایای چاپ دیجیتال

فرآیند چاپ دیجیتال قادر به تکثیر فرآیندهای چاپ سنگی ، فلکسوگرافی ، و گسترش چاپ گامت است.

  • • تعریف سریع از بازار (ساعت در مقابل هفته)
    • مقرون به صرفه برای کوتاه مدت
    • تکرار فرآیندهای چاپ سنتی
    • کیفیت و استحکام بالا
    • ایده آل برای بازارهای آزمایشی ، نمونه سازی و نمونه فروش
    • چاپ اطلاعات متغیر

 

محدودیت ها

اگرچه این فناوری به پیشرفت خود ادامه می دهد ، اما هنوز هم محدودیتی در چاپ دیجیتال وجود دارد. سرعت آهسته تر و عرض های باریک تر اقتصاد بزرگ اجرا (> ده ها هزار) را محدود می کند. به طور معمول ، رنگ خط / نقطه نیز محدود است (بیشتر دستگاههای دیجیتالی از جوهرهای فرآیند CMYK با برخی از طیف گسترده استفاده می کنند).

با شماره تلفن +۹۸۹۱۳۹۷۴۴۲۰۵ با گروه آموزشی لفاف مهر آموز تماس بگیرید یا می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت چاپ دیجیتال ما به صفحه چاپ ما مراجعه کنید . ما برچسب های دیجیتالی‌چاپ شده را برای همه قالب ها ارائه می دهیم. علاوه بر این ، اگر علاقه مند به نقل قول چاپ‌دیجیتال برای برچسب های خود هستید ، می توانید به راحتی درخواست خود را در وب سایت ما بخواهید !
پیمایش به بالا