بسته بندی مارک دار

چرا بسته بندی در برند یک محصول مهم است ؟

Rate this post

بسته بندی که انتخاب می کنید نقش مهمی در جذب ، ایجاد ماندگاری ذهنی بر روی مشتریان شما خواهد داشت. استفاده صحیح از آن ، می تواند به روند ایجاد شناخت بیشتر و وفاداری از برند کمک کند. بنابراین فکر می کنیم محتاطانه است که به نقش بسته بندی مارک دار در بازار امروز توجه کنیم و فقط دلیل مهم بودن ان را بررسی کنیم.

بسته بندی مارک دار

تجربه ی مشتری

برای خریدهای آنلاین بسته بندی باید روی دید مشتری بسیار تاثیر بگذارد. بسته بندی با کیفیت خوب که پیام های صحیح را از طریق چاپ منتقل می کند ، با مخاطبان شما ارتباط برقرار خواهد کرد و شروع به ایجاد یک مشتری جدید ، اعتماد آن می کند که حتی باعث وفاداری مشتری می شود.

بسته بندی مارک دار به عنوان یک ابزار بازاریابی

با تأثیر بسیار زیاد رسانه های اجتماعی در بسیاری از ما ، تصاویر خوشایند از نظر بصری دنبال کننده بیشتری را دارد و باعث ارتقاء مشاغل و مارک ها می شوند. علاوه بر این ، خریداران احتمالاً بسته بندی مارک دار را تشخیص می دهند ، و این تشخیص را ترجیح می دهد که خرید را انجام دهند.

بسته بندی خریدهای مصرف کننده رنگ

رنگ در تصمیم گیری مصرف کننده نقش اساسی دارد. در اینجا چند نمونه از آنچه رنگ متفاوت می تواند نمایان کند را مثال میزنیم :

سیاه = اقتدار ، قدرت

سبز = رشد و طبیعت

سفید = تمیزی ، پاکی و سادگی

قرمز = شور ، جسارت و هیجان

نارنجی = سرگرم کننده و کم هزینه

زرد = خوش بینی و امید

آبی = قابلیت اطمینان

رنگ و نحوه استفاده از آن در بسته بندی می تواند مستقیماً با مخاطبان  ارتباط برقرار کند.

ایجاد جذابیت احساسی از طریق بسته بندی مارک دار

ما می دانیم که بسته بندی بخشی از فرایند تصمیم گیری مصرف کننده است و فراتر از توجه برند شما است. از طریق ترکیبی از متن و تصاویر می توان از بسته بندی چاپ شده برای انتقال پیام های مهم به مشتریان خود و اتصال به سطح عمیق تر استفاده کرد.

ارزش بسته بندی

طراحی بسته بندی یکی از مهمترین راه هایی است که می توان ارزش آن را به محصولات نسبت داد. مواردی وجود دارد که یک محصول کمتر از بسته بندی هزینه دارد ، اما مشتری به دلیل درک ارزش ان بسته بندی ، باز هم خرید را انجام می دهد.بسته بندی چاپی باعث افزایش ظاهر و احساس یک محصول می شود و این احساس را برای بدست اوردن مشتری بیشتر ، ارتباط با مصرف کننده میتوان به طور واضح دید.

اثرات بسته بندی بدون محدودیت

بسته بندی های بدون محدودیت در مارک های دخانیات مانند سیگار اعمال شد تا جوانان از خرید آنها منصرف شوند.  نام تجاری ، فونت و مکان در کلیه مارک ها بصورت استاندارد انجام شد و آن را به ظاهری افسرده و ناخوشایند تبدیل کرد که تا حد ممکن مشتری را از خرید باز دارد.

تحقیقات انجام شده در انگلستان بر روی سرطان نشان داد که از بین بردن مارک تجاری از بسته بندی سیگار باعث کاهش جذابیت محصول می شود ، زیرا این فرصت تبلیغاتی را می بندد. این نشان می دهد که بسته بندی با مارک قدرتمند چقدر می تواند در فروش موثر باشد. استرالیا همچنین قانون بسته بندی ساده را وضع کرد. بررسی پس از اجرای آنها نتیجه گرفت که بسته بندی دخانیات بدون محدودیت برای دستیابی به اهداف بهداشت عمومی خود در زمینه کاهش مصرف سیگار ، آغاز شده است و باید ظظاهر ساده و به طوری مشتری را با خطر ان اگاه کند.

پیمایش به بالا