چگونه می توان سرعت چاپخانه خود را افزایش داد ؟

چگونه می توان سرعت چاپخانه خود را افزایش داد ؟

Rate this post

افزایش سرعت چاپخانه هدف مشترک بسیاری از مشاغل چاپی است. از این گذشته ، تفاوت بین ۳۰۰ fpm و ۶۰۰ fpm ، در طول یک سال ارزیابی می شود ، می تواند تفاوت زیادی را در تعداد کالاهای چاپ شده و در نتیجه سود شما ایجاد کند.نسخه من را از راهنمای “چگونه می توان در صنعت چاپ برچسب جلو بماند” دریافت کنید!در حالی که سیستم های مدرن چاپ فلکسو ، مانند نمونه هایی که توسط Focus ارائه می شود ، سرعت بسیار عالی را به صورت استاندارد ارائه می دهند .

چاپ لیبل
چاپ لیبل

برخی اقدامات برای افزایش سرعت مطبوعات شما امکان پذیر است. با این وجود ، مراقبت از اینجا بسیار حائز اهمیت است ، زیرا افزایش سرعت دستگاه چاپ شما همچنین می تواند منجر به نقص در چاپ و سایر مشکلات پیش بینی نشده شود. با این حساب ، بیایید به چند روش نگاه کنید که می توانید با خیال راحت سرعت را افزایش دهید.

نیاز به چاپ و یا بسته بندی مواد خود دارید ؟ همین حالا تماس بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

تنظیمات آنیلوکس برای افزایش سرعت چاپخانه

اولین و شاید بارزترین راه برای افزایش سرعت مطبوعات ، تنظیماتی در غلتک anilox است. نسبت سلول آنیلوکس به نقطه روی صفحه می تواند تأثیر قابل توجهی در سرعت داشته باشد ، بنابراین انتخاب رول آنیلوکس مناسب برای کارهای خاص چاپی که انجام می دهید می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

هنگامی که یک لایه سنگین تر از جوهر مورد نیاز است ، غلتک های آنیلوکس خط پایین بهتر کار می کنند. در حالی که جزئیات دقیق بهتر توسط یک anilox خط بالا انجام می شود. علاوه بر این ، اگر از جوهرهای مبتنی بر آب استفاده می کنید ، سلولهای شش ضلعی یا سلولهای الماس در رول آنیلوکس شما عموماً بهتر از سلولهای گرد عمل می کنند.

چگونه می توان سرعت چاپخانه خود را افزایش داد ؟

تنظیمات بستر

علاوه بر این ، با ایجاد تنظیمات ظریف در کشش سطحی بسترهای شما ، می توان پیشرفت در سرعت چاپ شما را نیز انجام داد. افزایش تنش سطح می تواند سرعت خشک شدن جوهر و جریان جوهر را بهبود بخشد و باعث افزایش بهره وری کلی شود. این توازن تضمین می کند که کشش اضافی سطح منجر به نقص چاپ ناخواسته نمی شود. به همین دلیل ، تنظیمات باید با دقت انجام شود و نتایج از نزدیک بررسی شود.

Servo drive
Servo drive

درایو سروو برای افزایش سرعت چاپخانه

سرانجام ، بر خلاف فن آوری درایو زنجیره ای ، می توانید با استفاده از فنآوری مجدد سروو درایو ، سرعت چاپ را افزایش دهید. یک درایو نیمه اتوماتیک و کنترل شده توسط رایانه امکان تنظیم دقیق ، تنظیمات دقیق در هر چرخه چاپ را فراهم می کند. تا سرعت چاپ را بهینه کند و به محافظت از مطبوعات در برابر اثرات سایش و پارگی کمک می کند.

به عنوان مثال ، سری چاپ دیجیتال D-Flex ما از یک درایو کامل استفاده می کند و کلیه دستگاه ها متناسب با نیاز مشتری تهیه می شوند. اگر می خواهید مشاوره بیشتری در مورد نحوه اصلاح فرآیندهای چاپ خود داشته باشید ، لطفا با ما تماس بگیرید ، یا کتاب الکترونیکی ما را بارگیری کنید. چگونگی ماندن در صنعت چاپ برچسب .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا