کاربردهای چاپ طلایی روی فیلم متالایز

کاربردهای چاپ طلایی روی فیلم متالایز

۵/۵ - (۱ امتیاز)

استفاده از کاغذ متالایز برای چاپ می تواند ویژگی های خاصی داشته باشد و با مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد در کنار هزینه کم چاپ، یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ تیراژ بالا به شمار می رود. چاپ طلایی روی فیلم متالایز نیاز به فیلم متالایز طلایی دارد. و باید بدانید که این دسته از فیلم ها در مدل های طلایی، نقره ای و رنگی در بازار عرضه می شود. ولی بسیاری از خریداران به دلیل زیبایی بیشتر مدل های طلایی، نسبت به چاپ طلایی روی فیلم متالایز اقدام می کنند. در نظر داشته باشید که این خدمات از سوی شرکت چاپ و بسته بندی دراج ارائه می شود و خریداران قادر خواهند بود که از این خدمات استفاده داشته باشند. از مهم ترین موارد چاپ طلایی روی فیلم متالایز می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • طراحی داخلی و دکوراسیون
  • عکس و نقاشی یا پوستر
  • لیبل هایی که برای مواد دارویی تولید می شود
  • لیبل هایی که برای مواد آرایشی و بهداشتی طراحی می شود
  • طراحی جعبه های لوکس

با توجه به این کاربردها و قیمت بسیار مناسب این خدمات، می توان گفت که چاپ طلایی روی فیلم متالایز می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

چاپ طلایی روی فیلم متالایز
چاپ طلایی روی فیلم متالایز

 

ویژگی های چاپ‌طلایی روی فیلم متالایز

به طور کلی می توان گفت که فیلم متالایز با استفاده از PVC تولید می شود. و یک لایه فلز آلومینیوم بر روی آن قرار داده می شود.

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته می شود متمایز بوده و شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را با هماهنگی شرکت چاپ و بسته بندی دراج طراحی کنید. در نظر داشته باشید که استفاده از جوهر مرغوب یکی از مهم ترین پارامترهایی است. که برای چاپ طلایی روی فیلم متالایز دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید حتما مورد استفاده قرار گیرد.

پیمایش به بالا