کاربرد کیسه های بسته بندی: کیسه های بسته بندی وکیوم

کاربرد کیسه های بسته بندی: کیسه های بسته بندی وکیوم

Rate this post

با افزایش استفاده از مواد پلاستیکی برای بسته بندی ، ابداع الگوهای و محصولات جدید ضروری است. الگوهای موجود در کیسه های پلاستیکی برای مقابله با این مشکل فضای بیشتری و ظرفیت ذخیره کمتری را به خود اختصاص داده که برای بسته بندی های خرده فروشی بسیار مفید است.

کیسه های بسته بندی با چه موادی تولید می شوند؟

با استفاده از پلاستیک پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید می شوند.پلاستیک مورد استفاده LLDPE ، BOPP و BOPA هستند. از این رو این کیسه ها قابل تجزیه هستند  و همچنین قابلیت چاپ پذیری دارند. کیسه ها برای نگهداری محصولاتی مانند پودر پروتئین ، غذای حیوان خانگی ، قهوه ، چای ، مواد دارویی و غیره مفید هستند.

کیسه های بسته بندی وکیوم

کیسه های بسته بندی وکیوم

زندگی لوکس و راحت باعث سبک جدیدی از بسته بندی مواد غذایی شد. با افزایش استفاده در مواد غذایی منجمد و مواد غذایی ذخیره شده ، محصولات جدید پلاستیکی معرفی شدند. کیسه های بسته بندی وکیوم برای نگهداری محصولات غذایی به منظور ماندگاری بیشتر و حفظ خصوصیات آن استفاده می شود. برای فرآیند نگهداری محصولات غذایی ، هوای اضافی قبل از بسته بندی از بسته خارج می شود و این با استفاده از گازهای بی اثر مانند نیتروژن انجام می شود. این روش از خرد شدن غذاهای ظریف جلوگیری می کند. اصولا از هفت لایه پلاستیک استفاده می شود و از دوام محصولات بسته بندی بالاتر می رود.  کیسه های بسته بندی وکیوم چاپ پذیر هستند. محصولات غذایی مانند غذاهای دریایی ، گوشت گاو ، گوشت، خرما ، محصولات میوه ای و غیره از این نوع بسته بندی میتوانند استفاده کنند.

بسته بندی گوشت

اشاره به یک بسته بندی غذایی

استفاده از بسته بندی های گوشتی سفت و سخت دیگر منقضی شده است زیرا ثابت شده است که بسته بندی انعطاف پذیر بی خطر و مقرون به صرفه تر است.

دلایل استفاده از بسته بندی منعطف در گوشت

  • بسته بندی گوشت به صورت فرم قفسه ای قرار میگیرد که یک فرم بسته بندی منعطف است که می تواند به راحتی حمل و ذخیره شود
  • بسته بندی انعطاف پذیر می تواند مفیدتر باشد زیرا می توان آن را بازیافت کرد
  • طرح های بسته بندی خلاق باعث افزایش شناخت مشتری و وفاداری به مارک ها می شود
  • بسته بندی برچسب های غذایی را ارائه می دهد
  • بسته بندی وکیوم گوشت را از باکتری های مضر محافظت می کند .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا