انتخاب رنگ مناسب جهت چاپ بر روی بسته بندی های راه راه

انتخاب رنگ مناسب جهت چاپ بر روی جعبه های راه راه

Rate this post
  • هنگام چاپ فلکسو روی جعبه های راه راه ، هر رنگ به یک حامل تصویر متفاوت نیاز دارد. چاپ چهار رنگ به چهار حامل تصویر نیاز دارد. به یاد داشته باشید هنگام طراحی یک بسته بندی هزینه رنگ را در نظر بگیرید. عاملی در قیمت خرید و تنظیم چندین دستگاه حامل تصویر و جوهرها در بودجه بسته بندی شماست. 
  • در مواردی که شما به طور مستقیم روی چاپ بسته بندی راه راه کار می کنید. تولید برخی از جلوه ها مانند شیب ها و رنگ ها ممکن است دشوار – غیرممکن باشد. هنگام تهیه موارد برای چاپ مستقیم فلکسو موج دار ، کمک یک طراح حرفه ای ممکن است به شما در دستیابی به نتایج با کیفیت کمک کند. 
  • هنگام انتخاب رنگ ها برای طرح خود ، رنگ بستر خود را در نظر بگیرید زیرا جوهر هنگام استفاده روی یک سطح قهوه ای یا سفید تیره تر یا روشن تر ظاهر می شود. 
  • توصیه می شود که گرافیک را با استفاده از فلکسوگرافی به طور مستقیم روی سطوح موج دار چاپ کنید. با استفاده از روشهای چاپ مستقیم ، تهیه تصاویر با کیفیت  و دقیق حاصل می شود.
  • هرچه درجه بالاتری و شفاف تر کردن موج های راه راه شما انتخاب شود ، ثبت نام و کیفیت کار چاپی شما بالاتر است. 
  • اگر روی یک بستر صاف چاپ می کنید و سپس آن را روی محصول نهایی خود (پیش چاپ) لمینت می کنید ، می توانید طرح های بهتری ارائه دهید. 
  • هنگام نهایی کردن طراحی خود ، به یاد داشته باشید که گرافیک های جدید به حامل های چاپ تصویر جدید نیاز دارند. برای کاهش هزینه ها ، قبل از خرید حامل های تصویر ، بسته بندی خود را طراحی کنید.

انتخاب رنگ مناسب جهت چاپ بر روی بسته بندی های راه راه

انتخاب جوهر برای چاپ فلکسو روی جعبه های راه راه

انواع مختلف جوهرهای فلکسوگرافی به خوبی روی محصولات راه راه مختلف کار می کنند. سازگاری جوهر بستگی به فشار سطح بستر و بقیه زنجیره جوهر دارد.

با بیشترین کشش سطح از همه ، جوهرهای مبتنی بر آب معمولاً برای بسترهای راه راه استفاده می شوند.

انتخاب حامل تصویر فلکسو

حامل های تصویر فلکسوگرافی معمولاً از دو ماده مختلف تشکیل شده اند:

  • الاستومر
  • فوتوپلیمر

هر دو تولید کننده حامل تصویر مجموعه ای از مزایا و اشکالاتی خاص خود را دارند ، اما چاپگرها معمولاً حامل تصویر الاستومر را برای بیشتر کارهای چاپ راه راه ترجیح می دهند .

نه تنها فرآیند تولید الاستومر بسیار سازگار با محیط زیست است ، این حامل های تصویر دارای قابلیت انتقال و مقاومت در برابر جوهر برتر نیز هستند. و این باعث می شود مقرون به صرفه تر برای کارهای چاپ حجم بالا مورد نیاز در بسته بندی باشند.

فوتوپلیمر و الاستومر در فلکسو : جوانب مثبت و منفی

چاپ بسته بندی راه راه با بهترین روش

این که آیا تصمیم می گیرید تصاویر با کیفیت بالا و عکس مانند با یک فرآیند فلکسوگرافی از پیش چاپ تهیه کنید. یا تصمیم می گیرید که به طور مستقیم طرح های گرافیکی را روی بسته های راه راه خود چاپ کنید ، فلکسو می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

فلکسو با داشتن قابلیت های متنوع ، فرآیندهای آزمایش شده با زمان و مواد چاپی با دوام ، می تواند شرکت ، مارک و محصولات شما را با رنگی خیره کننده و در عین حال اعتماد مصرف کننده و شناخت برند را برای سالهای بعد رقم بزند.

پیمایش به بالا